Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '13

 
Kategori
Anılar
 

Bizimkisi bir Aşk Hikayesi

Bizimkisi bir Aşk Hikayesi
 

Her bayanın yaşamak istediği özel anlardan biri de hiç şüphesiz Evlenme Teklifi aldığı gün ve o teklifi nasıl aldığıdır. Bende böyle bir an yaşadım. Neresinden anlatmaya başlasam bilemiyorum.

Evlenme teklifini aldığım gün çok manidardır. 14 Şubat 2013. Olay ise şöyle gelişmekte:

Benim iş yerim 1 saat kadar mesafede, yaşadığımız yer ile. Sevgilim sabah erkenden uyanmış gül bahçesine gitmiş. Kendi elleri ile gülleri koparmış. Çok şık kırmızı güllerden oluşan bir buket çiçek yaptırmış. Yan flüt ve gitardan çalan iki müzisyen tutmuş. Kamera kaydı ve fotoğraf çekimi için bir kişi ayarlamış. Ardından yola revan olmuş. Yüzük siparişi verdiği yere gitmiş. Sonra gelmiş benim iş yerimin olduğu yere. O zamanlar otobüs ile gidiş-geliş yapıyorum. Otobüslerden birini tutuyor ve pusuya yatıyor. Benim işten çıkmamı bekliyorrrr….

Sonra içine bir kurt düşüyor. Olur da ben başka bir duraktan otobüse binersem? Hemen işyerinden arkadaşlarıma ulaşıyor. Arkadaşlarımı ayarlıyor ve onun olduğu yerdeki o otobüse binmemi sağlıyor. Arkadaşım sayesinde.

Ben otobüse biniyorum ve bizim sarkımız çalıyor. Mustafa Ceceli’den Sevgilim… Sarılıyorum telefona, ara ara açmaz ara ara açmaz…

Ardından kafamdan aşağıya bir şeyler döküldü. O sıra ben kaza yaptık sanıyorum çünkü içerisi karanlık bir şey göremedim. Ne olduysa o 3 saniye içinde oldu. Kafamdan aşağı dökülenler gül yaprakları, fonda çalan şarkımız canlı çalıyor veeee sevgilim karşımda bana şarkımızı kendi söylüyor. Ben şoku atlattıktan sonra  başlıyorum ağlamaya….

Şarkı sonunda güzel sözler eşliğinde çıkan bir tek taş yüzük, sorulan malum soru; “Benimle Evlenir misin?”

Verilen klasik cevap: “Evet”

Yol boyunca şarkılar söyledik, çikolata yedik diğer anlar bize saklı.

Bütün bir günü, yolu, gün içerisindeki telefon görüşmelerimizi, tuttuğu otobüsün şoförü amca ile olan konuşmaları kayıt altına aldıkları için çok fazla fotoğraf ve videom var. Maalesef hepsini sizler ile paylaşamam. Ama sizlere güllerin toplandığı gül bahçesini ve otobüs içerisindeki fotoğraf çalışmalarımızı paylaşacağım.

Umarım sizlerde buna benzer veya benimkinden çok daha güzel evlenme teklifi almışınızdır.

Buradan sevgilime bir kez daha söylemek istiyorum: “ Müthiş sürprizin için teşekkür ederim.  Ve evet sonsuza kadar…”

Birkaç mutluluk gözyaşı ile hoşçakalın

  

 
Toplam blog
: 10
: 1897
Kayıt tarihi
: 24.07.12
 
 

@hataycocuk  ..