Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Güzelliğin Hayranıyım...

Güzelliğin Hayranıyım...
 
Şiir: Güzelliğin Hayranıyım
 
Şiir Konusu: Güzellikten ilham alan hoşnut kişi
  
       Güzelliğin Hayranıyım
Ben, ruhu aşk dolu bir insanım.
Adım: Doğruluktur, dürüstlüktür benim!
Aklım da, fikrim de, güzellikler ebediyete kadar yaşar. 
Düşüncem, duygum, erdemim: İnceliktir, zerafettir, güzelliktir benim.
 
Şu evrende çirkin diye hiçbir şey yok! 
Yaratılan her bir şey, özünde çok güzel.
İç dünyamda sevgimle yaşatırım bütün güzellikleri.
İnsan bedenimde yaşar güzellikler, insan kalbimde iyilikle atar.
 
Sahi güzellik neydi, büyük Allah'ım!
Her varlığın kendine has güzelliği.
Gönlü yüce adem kişi: Yüzü, davranışı, ruhu güzel kişi.
İyi bir çift gözün baktığı canlı, cansız her bir şeyde gördüğü şeydi.
 
Ruhum, aydınlık çiçek bahçesidir benim.
kendim için varım, başkaları için parlak çiçek açarım.
İç dünyamı zengin kılar, dış dünyamı güzelleştirmek için çalışırım.
Çok seviyorum ben, içinde yaşadığım güzel alemi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..