Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '16

 
Kategori
Blog
 

Hacivat olmadım!

Başta ben de mahlaslı yazmayı düşünmüştüm!

Ama mahlaslarda kararsız kaldım!

Önce “Düldül” düşündüm!

Sonra aklıma “Red Kid” geldi!

Sonra dedim ki “Ulan Ahmet; yarın bir toplantı olur da sen de gidersen, hah işte Düldül de geldi mi diyecekler? Ya da ağzında sigarayla görürlerse hani Red Kid sigarayı bırakmıştı diye sorarlarsa ne diyeceksin?”

Zaten altı ayda bir sigarayı bıraktım yazılarım çıkıyor burada ama haftasına başlıyorum tekrar!

Bir de şunu düşündüm!

Edebiyat dünyamızın meşhurları gerçek isimleriyle tanınmışlar! Onlar da başta mahlas kullanmışlar ama hava civa!

Eğer meşhur olmak istiyorsan gerçek adını kullan Ahmet!

Tamam, hava gibisin; tamam, civa gibisin ama ha-civa-t olma Ahmet!

Doğru da yapmışım kanaatimce!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..