Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

24 Şubat Pazar

24 Şubat Pazar
 

<ı>

24 Şubat Pazar günü Bostanlı toplantısını duyunca çok panik olmuştum. Hastaydım bir haftadır yatıyordum ama bu toplantıya gitmeliydim. Zaten İzmir dışındakilere katılma şansım olmamıştı, bunu kaçıramazdım ve dün toplantıda yerimi aldım...

Bir önceki Bostanlı toplantısında prenses Y.Yıldız, ' Esma teyze beni niye götürmedin ' diye sitem etmişti. Gitmeyi kafama koyduktan sonra onu arayarak buluşmayı kararlaştırdık. İzmir' li olmasına rağmen Karşıyaka' yı bilmiyordu.

Otobüs şoförünün insiyatifine sığınarak Cami durağında indik. Toplantı yerimizi önceden bildiğim için elimizle koymuş gibi bulduk.

İçeri girdiğimizde saat 13.00 e gelmişti. Sıcacık gülümseyen MB dostlarıyla karşılaştım. Toplantıyı organize eden İlyas Bayram ve eşi Sevil Bayram, Ahmet Üstündağ ve kızı Defne, aycan-zmr ve güzel gözlü kızı Ecem oradaydılar.

Ve Antidepresan T.A.Ş arkadaşım Arif Öğütçü.

Arif Öğütçüyle selamlaşırken, ' tanıdın mı ' dediler. Tanıyamamıştım ve daha önceden tanışmış olabileceğimi düşünüp tanıyamadımı söyleyemedim. Sonra bu tanıyamadığım kişinin Arif Öğütçü olduğunu öğrendim. Zaten profilindeki Arif Öğütçü' yle uzaktan yakından ilgisi yoktu. Belki de Arif Öğütçü kılığına girmiş Antidepresan T.A.Ş de gözü olan başka bir arkadaştı. Günahı boynuna...

Murtaza Çiçek, Robert, Şükrüye Kayhan, Yurttabirgül ve eşi, Enfal Törün, Abla, Üç nokta, Erol Aslan ve Talip Bölükbaşı

Ve zarafetiyle çiçekleriyle yanımızda olan MuDo...

<ı>

24 Şubat Bostanlı toplantımızın bilançosu bundan ibaret. Bu toplantıdan yakaladığım kesitleri paylaşmak isterim

Talip Bölükbaşı' yla ilk karşılaşmamdı ve beni görünce, ' seni tanıdım, profilindeki resmin aynısısın ' dedi.

Abla, her zamanki gibi pozitif enerji yayıyordu. Yanına oturup sohbet imkanı buldum ve çok keyif aldım.

Erol Aslan, ' Sayın yazarım ' dediğim zaman, ' Acaba kitap yazdığımı nereden biliyor ' diye meraklandığını anlattı

İlyas Bayram, ' Sayın yazarım diyorsun diye sana yorum yazmıyorum ' diye itirafta bulundu.

Pirmete' nin kulaklarını çınlattım, ' Sayın yazarım ' diyorum diye, ' Sayın yazarım demenizi istemiyorum ' dediğini paylaştım.

Üç nokta, ' Esma şu an yanımızda, Sayın yazarım' ın hikmetini kendisinden öğrenelim ' diyerek mikrofonu bana verdi.

aycan-zmr yine çok şık ve samimiydi

Şükrüye Kayhan etrafa neşe saçıyordu

Ahmet Üstündağ' ın doğum günüydü. Güzel bir ömür diledik

Yurttabirgül ve eşiyle birlikte birazcık vatan kurtardık

Murtaza Çiçek' le sohbet etmek yine çok keyifliydi

Robert içimizden biriydi. Çok sıcak çok samimiydi

Arif Öğütçü tıpkı bloglarındaki kadar esprili ve samimiydi

Y. Yıldız insanları tanıma çabası içindeydi

Ve ve Enfal Törün, aklım onda kaldı. Bir hafta sonra çok sevdiği, hayatını geçirdiği İzmir' den işi gereği İstanbul'a taşınıyormuş. Hiç gitmek istemiyor ama gitmesi gerekiyormuş.

Tıpkı benim İstanbul' dan İzmir' e hiç istemediğim halde gelişim gibi...

İstanbul' dan sonra İzmir, İzmir' den sonra İstanbul. Bu ikisi çok zor bunu yaşamayan bilemez. Umarım Enfal Törün' ün hayatındaki herşey kolaylaşır ve onun dilediği gibi olur.

Zaman hızla akıp gitti konuşacaklarımız bitmedi sözler yarım kaldı. Dönüşte vedalaştık resimler çekildi ve Talip Bölükbaşı' nın verdiği THK nun şapkasıyla eve döndüm.

Dönüşte yanımda Şükrüye Kayhan ve Y.Yıldız vardı. Şükrüye çok çok keyifli bir arkadaş. Onu tanıdığıma gerçekten çok sevindim. Bostanlı' dan Karşıyaka' ya kadar yürüdük. Şükrüye sahil boyunca ne kadar kuş çiçek börtü böcek varsa hepsinin resmini çekti. Vapura bindiğimizde bir an tırstım., ' Oturanların da resmini çekmeyeceksin ' değil mi dedim, ' Çekebilirim de, daha önceden çekmişliğim var ' dedi. Çok çok hoş bir arkadaş. Çok da güzel haşhaşlı ekmek yapıyor.

Yıldız da bu toplantıdan memnun kaldı herkesi çok sevdi.

O günün anısına arşivimizde İlyas Bayram ve eşi Sevil Bayram' dan hediye CD kaldı.

Teşekkürler İlyas Bayram ve Sevil Bayram güzel bir gündü...

Not: İçtiğimiz çayların parasını kim verdi anlayamadık. O kendisini bilir diyorum ve teşekkürlerimi sunuyorum.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..