Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

Sabiş Abamın bana yaş günü hediyesi.

Sabiş Abamın bana yaş günü hediyesi.
 

Sabiha Rana: "Onlar KOCAMAN çocuklar"ın sunucusu


Dün çok hareketli bir gün yaşadım. Yaş günümdü. Bunu sizlerle paylaştığım bir bloğumu gece yayına verdikten sonra yatmaya karar verdim.

Sabah kalktığımda ilk iş olarak bilgisayarımı açtım. Şimdiden dedim bana iki tane yorum gelmiş. Acaba kimden gelmiş deyip yorumlar sayfasını açtığımda Sabiha Rana hanımefendiden gelen yorum dikkatimi çekti.

Sevgili Ahmet Üstündağ!

DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN:) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=93877 Sevgim saygımla.

Onlar KOCAMAN çocuklar “Ahmet Üstündağ”

Rahmetli Barış Manco’nun, hazırladığı bir program vardı. Hatırlarsınız. “Adam olacak çocuk” bu programı izlemek için genel de Pazar günleri televizyonun karşısına geçerdik ya. Sevimli çocukları sahneye çıkartır onlarla söyleşi yapardı. İsmini sorardı. Büyüyünce ne olacaksın derdi. Bizlere ne hazırladın bakayım. Şiir mi şarkı mı? Bazen de şarkısına mırıldanırdı. Bir den bire aklıma o ölümsüz şarkıcının bu programı geldi. Ah iyiliğini versin senin Sabiş abacım. Ne güzel seninle söyleşi yapmıştık. Yaş günümü nereden öğrendin bilemeyeceğim ama gerçekten de sürpriz oldu benim için.

Sabiha Ablamın böyle sürpriz karşısında duygulanmamak elde değil. Ama o an size cevap veremedim. Çünkü Talip Bölükbaşı’nın organize ettiği İnönü toplantısına beni de yanın da götüren İlyas Bayram’ın İzmir'de ki Blog yazarlarını arada bir buluştuğu mekana Karşıyaka Bostanlıya gitmek arzusundaydım. Büyük kızım Defne’ye “Gelirmişsin toplantıya” dediğim de “Neden olmasın gelirim babacığım” diyince onunla birlikte yola çıktık.

Eşim akşam için evde hazırlık yapacak olması nedeniyle evde kalmayı yeğledi. Onu götürmek için fazla üstelemedim ve küçük kızım Melila’nın babaannesi ve dedesini karşılaması için onu görevlendirdim. Evden de 11.20 gibi dışarıya çıktık. Üçyol’dan metroya bindik. Konakta inip karşı tarafa geçmek için iskeleye yürüdük. Saat 12.00 vapurunu alarak Bostanlıya ulaştık. Bostanlı vapur iskelesini karşısında ki parkı içersin de İnönü toplantısı öncesi buluştuğumuz mekana ulaştık. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=71275 İlyas ağabey ve eşi Sevil hanım vardı yalnızca. Masalar yan yana konulmuş gelecek olan İzmirli yazarları ağırlamayı bekliyordu bir yer de. Defne ile erken gelmiş bulunduk. İlyas ağabey sevgili eşi ile ne yapsın bizim gelmemizi bekliyordu adeta. Bizim arkamızdan ay-can-zmir Ayşe Hanım geldi. O da kızını almış gelmiş. Beşinci sınıfa gidiyormuş. O kadar kısa bir süre içersin de Defne ile çok iyi kaynaştılar. Ankara’dan da Arif Öğütçü Bodrum dönüsü İzmir’de anne ve babasına uğramış bizim toplantımızdan haberi olunca o da atladı geldi. Hani Sabiha Rana’nın “Onlar KOCAMAN çocuklar” dizisin de Arif Öğütçü ile yaptığı söyleşiyi Arif Öğütçünün yaş günün de yayınlayıp ona da sürpriz yapan değerli blog yazarımızı da tanıma fırsatı elde ettik. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=88956 Derken Esma Kahraman yanın da yeğeni lise de okuyan bir başka blog yazarlarından y.yıldız’ı da yanın da getirmiş. Arkadan da matematik öğretmenliğinden emekli olan Yurttabirgül geldi. Mümtaza Çelik’te tesrif ettiler. Uzun zamandır bizimle beraber olmak isteyen ve olamayan Enfal Törün’de bizlere katıldı.

Alev Miesel Hanımın Almanya ‘da okuyan oğlunun yanın da olması sebebiyle gelemedi. Ama onun yerine sevgili eşi Robert Bey aramızda idi. Alev Hanımı ve İnönü’yü bol bol konuştuk.

Benim kaldığım müddete kadar gelenler bu kadardı. Benden sonra gelen olduysa sevgi ve saygılarımı sunarım.Onlardan izin isteyerek döndük. Saat 15.00 gibi annemle babam geleceklerdi. Ancak 15.45 gibi eve girdik.

Dün ayrıca yaş günümün olması sebebiyle bana mesaj gönderenlere de buradan topluca teşekkürlerimi iletiyorum.

Ayrıca da Sabiş abacığıma da teşekkür etmek istiyorum. Bana "Onlar KOCAMAN çocuklar" da bana da yer verdiği için. Çok hoştu. Ve bir doğum hediyesi olarak kabul ediyorum. Dur bir dakika Sabiş abam şu cüzdanımın içine bir bakayım. 50 YTL çıkar mı çıkmaz mı? Sen istersin de ben vermez miyim? A Allah cüzdanım nerede. Yanımda değil. Dur bir dakika sen bana fal bakarsın diye ben cüzdanımın içine evden çıkarken koymuştum. Acaba ceketimin içine cüzdanı mı koymadım galiba. E şimdi hatırladım. Valizin içinde. Bir ara vereyim olmaz mı? Sen yine falıma bir bakıver.

KOCAMAN çocuklar. Hani yani çocuktuk bir zamanlar büyüdük de adam olduk. Yaş gelmiş 48, daha ne kadar kaldı ömrümüzden. Bundan sonra ki yaşantımız da sağlıkla afiyetle hep beraber geçireceğimiz birer ömür diliyorum hepimize.

Sevgi ve saygılarımla efendim. Sana da Allah uzun ömürler versin. Temiz kalpli ince yürekli Sabiş abacığım.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..