Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '07

 
Kategori
Futbol
 

Hadi Fenerbahçe' m

Hadi Fenerbahçe' m
 

Büyük gün geldi çattı. Bir Fenerbahçe Beşiktaş maçı daha izleyeceğiz anlayacağınız. Ben maçı televizyondan değil de radyodan takip etmeyi tercih ediyorum. Sebebine gelince yalnız hakem kararları ile hakkımızı yenmesine hiç tahammül edemeyeceğimden korkuyorum.

Maçın benim izleyip izlemem o kadar da önemli değil. Önemli olan Fenerbahçe’mizin Beşiktaş’ı yenip puan farkının beşe çıkartıp şampiyonluğu bir yerde ilan etmesidir. Ben bunun olmasına canı gönülden diliyorum. İnşallah olur ama hakemin yönetiminde şüphe duyuyorum. Olur ya Beşiktaş maçı alırsa haftalar sonra liderlik koltuğuna oturacaklar. Şampiyonluk o zaman 3 hafta daha sürecek demektir. Beraberlik halinde de potaya Galatasaray’ın da girmesi ile şampiyonluk daha değişik bir hal alacaktır.

Gönül ister ki hepsi centilmenlik dahilinde gerçekleşsin. Hakemler gördüklerini çalsın, yanlı yönetim göstermesinler. İyi oynayan kazansın,

Muhtemel 11'ler de söyle

BEŞİKTAŞ: Runje, Baki, İ.Toraman, Gökhan Zan, Mustafa, İ.Üzülmez, Ricardinho, Serdar, Delgado, Nobre, Burak (Bobo).

FENERBAHÇE: Serdar, Ümit, Edu, Lugano, Önder, Tümer, Appiah, Deniz, Tuncay, Kezman, Alex.

Ben burada şunu iddia ediyorum kadro itibari ile Beşiktaş’tan çok iyi durumdayız ve Beşiktaşlı kardeşlerim merak etmesinler onları ezeceğiz. Yeter ki defansımız çok dikkatli olsun Beşiktaş forvetlerine gol atmaları için fırsat vermesinler.

Hadi Fenerbahçe’m yen Beşiktaş’ı bizi sevindir. Saat 22:45’te mutlu olalım ve burada memnuniyetimi belirten bloğumu yazayım. Görüşmek üzere.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..