Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Hadi güzel bir şey söyle düş nefesime hoş geldiğin gibi hoş gel gönlüme

Hadi güzel bir şey söyle düş nefesime hoş geldiğin gibi hoş gel gönlüme
 

O yanakların var ya o yanakların bir yakalasam iki dişimin arası...


Cennette cehennem de sende dedi  

Cennetim özlediğim özleyip geldiğinde 

Cehennemim özlenmediğimde dedim.

 

Sevgi nedir dedi seni söyledim

Aşk nedir dedi seni söyledim

Ya hasret dedi seni söyledim

 

Acı nedir dedi sustum....

Susarak özlüyorum diyemedim.

 

Kokundan

Gülüşünden

Göz ucundan öptüğüm....

 

O yanakların var ya o yanakların yakalasam iki dişimin arası.

 

*** https://www.youtube.com/watch?v=JO_HaAeDLlY

** https://www.youtube.com/watch?v=o9EaKY8lBFw

                   ^^  Sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene ^^

 

  

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..