Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Hadi kalbimizden de sökün sökebilirseniz...

Hadi kalbimizden de sökün sökebilirseniz...
 

Anayasadan Türk milletini silmek…

Anayasadan mı?

Tarihten mi?

Tarihten…

Sinirlerim öyle gergin ki, saatlerdir oturuyorum masanın başında ve ne yazacağımı bilmeme rağmen nasıl yazacağımı hesaplıyorum.

Doluya koyuyorum almıyor, boşa koyuyorum dolmuyor.

Ofluyorum durmadan.

İçimde bir sıkıntı…

Ha yağdı yağacak bulutlar gibiyim.

Bir mengene sıkıyor yüreğimi.

Başımdaki ağrı içtiğim ağrı kesiciye rağmen dinmiyor.

Az önce bir arkadaşımla konuştuk. Yazarken yangına körükle gitmeyim diye çabalıyorum dedim. Oda kantarın topuzunu iyi ayarladığımı söyledi.

Ama artık yangın öyle şiddetli ki….

Bilmiyorum.

Bir el kum satini ters çevirdi.

Zaman akmaya başladı kumlarla birlikte.

Öyle hızlı akıyor ki…

Korkuyorum.

Her şey çok hızlı ilerliyor.

Muhakeme etmek için vakit yok.

Tarihin tozlu sayfalarında Osmanlı Devletinin yıkılma dönemi hortlamış sanki.

Her yerden saldırı var .

Her şekilde…

Ekonomi sıfırlandı.

Toplumsal yozlaşma işliyor.

Ülkenin neyi varsa dış ülkelerin kontrolünde

Sinsi elin planları tıkır tıkır işliyor.

Seyrediyoruz.

Üzerimize ölü toprağı serpilmişçesine…

Tepki?

Çok hızlı geliştiği için mi, yoksa alıştırma psikolojisiyle alıştık mı?

Ne oluyor?

Bir parti yüzde kırk yediyle hükümette diye her istediğini yapıyor.

Muhalefetin muhalefetliği de fayda etmeyecekse yüzde kırk yediye,

Ekranlarda barış için yürüdüler logosunu duyunca gerildim.

Ne barışı?

Bu ülkede savaş, iç savaş mı var?

Kafayı yiyeceğim ya.

Yok efendim Norşin ismi atanın nutkunda kullanılmış.

Ey! Kendini bilmezler, savsaklar;

1919, sonrası Cumhuriyet ve isimlerin Türkçeleşmiş hali…

Karadeniz’deki gürcü isimleri değişti…

Öylesine çoktu ki…

Millet olma özelliğindeki, dil birliğini sağlamak.

Bir tarafım Arap, bir tarafım Çerkez ve bir tarafım göçmen, etnik kökenimle onur duyuyorum .

‘’Ne Mutlu Türküm Diyene’’

Bu yazıyı da sileceklermiş.

Hadi kalbimizden, beynimizden silsinler de görelim.

İstiklal madalyası sahibi atalarım var.

Efe dedelerim…

Biz Türk milletiyiz.

Ülkemiz için savaşan dedelerimiz, senin içinde savaştı Kürt kardeşim.

Senin dedende bu ülke için savaştı.

Kız aldık, kız verdik.

Bak! Senin oğlunla benimkisi bir topun arkasına da nasılda neşeyle koşturuyor.

Kan kardeşi oluyor.

Bir ekmeği bölüşüyor.

Hastalansan en yakınındaki komşun koşuyor.

Komşun….

Ben istemem o etniğin kanını mı diyeceğiz?

Etnik köken değil…

Ne acı ki artik siyasi anlamdan çıktı etnik ayrımcılık ve milletin içine sızdı sinsice.

Neler oluyor yarabbi….

İşler iyice çözümsüz hale geldi.

Hem kendi milletinin hem vatanı koruyan fidanların canını alma emrini vereni bu ülkenin meclisindeki parti vekili, o yoksa bizde yokuz diyebilecek kadar sınırı aşabilme cesaretini gösteriyorlar.

Yok efendim artık, analar ağlamasınmış.

Vatan toprağından, vatanın bölünmez bütünlüğünden ödün verilecekse zaten hep ağlayacak analar.

Hele bu uğurda toprağa düşmüş şehidim …

Ülkeyi bir çıkmaza getiren hükümet yüzde kır yediye güvenirse yanlış yapar.

Artık öyle bir fitil ki ateşlenen, …

Yapılanı gelecek nesiller affetse bile tarih affetmeyecek.

Almanya daha demokratik olsun diye Alman milletinin başındaki alman kelimesini atar mı,

ABD?

İngiltere?

Fransa?

Rusya?

Türk milleti ilelebet daimidir tarihte…

Türk Milleti…

''Ne Mutlu Türküm Diyene''

Atam rahat uyu, sonuna kadar bize bıraktığın emanete sahip çıkacağız.

Türk milletine ve Türkiye'ye...

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..