Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Hadi sen düşle

Hadi sen düşle
 

Hadi sen düşle

ılık bir mevsimden

sıyrılır gibi soyunuyorsun.

birazdan

korum suyuna düşecek

paket yaşamların deliğinden

bin yıllık sokaklara salacağız

içimizdeki dokuz yaşları

nasıl giydirdin içimi öyle ?

nasıl gördüm

bir balığın okşanmadan sevilişini ?

bildiklerimi benim yaptın

pembem

bir düş kaç kez düşlenirse

gerçeği yakalar ?

nasıl böyle bir vardın bir yoksun?

başka ellerin gerçekliğini

sarı, tombul tüylerimdeki acıdan biliyorum.

telleyerek gömüyorum sigaraları

ak çarşaf kenarındaki mezara

Pembem

Düşüm

arabeske emanet aklımın tamiri

hadi sen düşle gerisini.

 
Toplam blog
: 10
: 603
Kayıt tarihi
: 06.06.08
 
 

1970 yılında doğmuşum. Eğitimciyim. İzmir'de yaşıyorum. Eşimden ayrıldıktan sonra, biryerlerde unutt..