Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Hadi sen sus

Hadi sen sus
 

Hadi sen sus !.
Ben sana yazayım sözcüklerim sende kaybolsun,
Yüreğim koşar adım sana gelsin..
Bekle bekle gitme bir yerlere, bak yıldızlar şahit aşkımıza,
Dilek tut hadi yüreklerimiz bir bu gecede..
... Sen sus sevdiğim,
Yüreğin konuşsun ve ben sende kaybolayım,
Yine kulağına fısıldayayım sevdiğimi,
an ve an küçük şiirler yazayım sana sonra unutayım,
olsun yine yazarım sana..
Sen sus sevdiğim gözlerin konuşsun,
ve ben kaybolayım gözlerinde..
İkimizde susalım yüreklerimiz konuşsun ,
Yüzündeki tebessümde kaybolayım ben,
Yüreğinde bulayım kendimi,
ve yıllar boyu orada kalayım..
 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..