Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Haftanın günleri . 1 : Pazartesi

Haftanın günleri . 1  :  Pazartesi
 

Bugün emekliğimin yüzüncü günü
Hadi hayırlı olsun
Kalkıp bakalım yataktan
Neler olacak!
Her günü yeni bir gün gibi
Karşılamak
Bayram gelmiş gibi
Annem babam ölmemiş
Ellerimden tutarlarmış gibi...
İşte yeni bir gün, yeni bir Pazartesi
Yani Pazarın ertesi
Bir iş günü
Bu gün arkadaşlarım işlerine gidecekler
Sınıflarına girecekler
Öğrenciler onları bekleyecek,
Ayağa kalkacaklar,
“Günaydın öğretmenim, ”
“Günaydın çocuklar”
Sonra dakikalar saatler geçecek
Bir de bakmışsın akşam
Bu gün nasıl geçti,
Neler öğrettim ve
Neler öğrendim
Çocuklarımdan...
O günler bitti,
Hadi hızlan.  

Ben Pazartesi sabahı
Çalıştığım okulun önünden geçerken
Göz yaşlarımı saklayacağım
Çocuklarımın seslerini duyarken
İçimden, kalbimden ağlayacağım
Başkası duymasın
Başkası görmesin
Uzaklaşacağım hızla oralardan..  

Beni artık denizler paklar
Denizlerdeki beyaz yunuslar
Beni koyunlarına alır,
Derinlere atarlar
O ada senin bu ada benim
Denizlerden denizlere
Adalardan adalara
Gezerim.
Ben bir emekliyim
Zaman benim, keyif benim
Hayal benim
O zaman bütün yunuslar
Ve bütün adalar, benim
Benim arkadaşım,
Bütün insanlar…  

Bugün Pazartesi,
Gönlümden geçenler
Onları ancak bilenler bilir
Onları ancak yunuslar bilir
Bir kıyı kahvesinde oturmuş
Hayaller kuran ihtiyarın hayallerini
Ancak onun gibi düşler kuranlar bilir.  

Pazartesi günü gelir
Elinde bağrımı delen bir kanlı bıçakla
Gözüm dalar gider
Derinliğine denizlerin
Denizler benim
Ben denizlerin
Birbirimize sarılırız koyun koyuna
Artık sen ben yokuz
Düşlere sarılmış
BİR ÇOĞUZ…  

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..