Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Hain duyularım

Hain duyularım
 

Ellerini avucum içine alan ellerim,

Kırılsın.

Yüzündeki maskeyi görmeyen gözlerim,

Görmesin, Kör olsun.

Yokluğunda bile bana sesini duyuran kulaklarım,

Varsın onlarda duymasın, sağır olsun.

Dilim, sanma ki sen masumsun, seni affettim.

Duyularım içinde en büyük suçlu varsa,

O da sensin.

İhanet kokusunu hissettirmeyen burnum,

Sana ne demeli.

Hepiniz bana ihanet edip beni aldattınız.

Açık duyurumdur..

Organ ihtiyacı olanlar buyursun gelsinler.

Sadece bir tek yüreğimin hakkını asla yiyemem.

Ona kıyamam, kimseye laf söyletmem.

O ne dediyse,

Ona hep inandım, onu yaptım,

Hiç yanılmadım.

Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..