Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Hak eden kadını döveceksin kardeşim!

Hak eden kadını döveceksin kardeşim!
 

Atalarımız ne demiş?

Kadının karnından sıpayı!

Sırtından sopayı eksik etmeyeceksin!

Hatta her yemek öncesi ve sonrası şöyle Osmanlı tokadıyla döveceksin!

Mümkünse ayda bir ya da iki defa kemiklerini kıracaksın!

Yok, olmaz hatta birde arada gözlerini oyacaksın!

Haberi okuduğumda inanamadım, irkildim, şaşkınlığımı gizleyemedim.

Yerel bir gazeteden okudum, E.A eşini dövdüğü için karakolluk olmuş!

Gözaltına alınan E.A hiç de pişman değilim, yine sinirlendirirse yine döverim demiş!

E.A ya sorulmuş; eşinizi neden dövdünüz diye?

E.A cevaplamış; akşam eve geldiğimde yemek hazır değildi demiş!

Peki, sırf yemek konusundan mı dövdünüz eşinizi sorusuna; yok kardeşim birçok daha şey demiş.

Benim karım ev hanımı, ne doğru düzgün yemek yapar, ne doğru düzgün çocuklara bakar, ne bana doğru düzgün karılık görevini yerine getiriyor, ne doğru düzgün evde temizlik yapar diye de eklemiş.

Peki, eşinizi boşamak yerine neden dövüyorsunuz sorusuna ise, o benim namusum benden boşanamaz demiş.

Evet, işten gelen erkeğin en doğal hakkıdır eşinden sıcak bir tas çorba beklemesi!

Evet, çocuklarına bakmasını istemesi, temiz bir ev ortamı hazırlamasını beklemesi, seks hayatının iyi olmasını arzu etmesi E.A’ nın en doğal hakkı.

Ancak hak eden kadını döveceksin kısmı, sırtından sopayı kısmı pek de uymuyor!

Karnından sıpa konusuna Sayın başbakan açıklık getirdi, bol, bol çocuk yapın ki nüfusumuz artsın dedi!

Resim:www. www.evimgibi.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..