Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

16 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Hakettim

Bir sonbahar rüzgarı gibi savurdun yüreğimi,
Yüzüme vurdun her sefer bitmeyen çaresizliğimi,
Alaycı gülümseme ile hatırlattın bencilliğimi, 
Ben bunları hak ettim.. yaşamdan azil olmayı... 
 
Kendimi yüksek gördüm her sefer bencileyin,
Hor gördüm seni, oysaki muhteşem güzelliğin,
Tokat gibiydi aslında benim için söylediğin sözlerin,
Ben bunları hak ettim.. yaşamdan azil olmayı... 
 
Dinlemedim seni ne dersen ben bilirim sandım,
Yaptıklarımın sonunda hep yanlıştı, yanıldım,
Ben yinede sanki başarmışım gibi kendimi kandırdım,
Ben bunları hak ettim.. yaşamdan azil olmayı...
 
Kaybettim tüm değerlerimi, yaşadığım geçmiş ömrümü,
Körmüş meğer açmamışım güzelliklere gözümü,
Herşeyi geride bırakmakla buldum kendimde çözümü,
Ben bunları hak ettim, yaşamdan azil olmayı... 
 
Ayhan İçöz    16.03.2014
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..