Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hakkımda açılan soruşturma

Hakkımda açılan soruşturma
 

Berkin Elvan adlı en büyük direnişçimiz hayata gözlerini yumduğunda vicdanı olan insanlar olarak sokağa döküldük. Milyonlar olduk ve her il meydanlara çıkıp abilerinin yanına uğurladık Berkin’imizi. Ben ve arkadaşlarım Aksaray İli’nde öğlen saatlerinde kitap okuma eylemi yaptık. Sadece kitap okuduk, bu bile Emniyet güçlerimizi rahatsız etmeye yetti. Kent Meydanı’nda Atatürk heykeli önünde yaptığımız kitap okuma eylemini bir saat içinde sonlandırmamız istendi. Eylemi sonlandırdık ve akşamüstü için hazırlık yaptık. Meydanda tahmini 100 kişilik bir grup olarak tepkimizi duyurmak, başka çocuklar ölmesin istedik. Basın açıklamasını yapan ben oldum. Açıklamamda hiçbir hakaret, yalan beyan, iftira veya karalama bulunmamaktaydı. Açıklama bittikten sonra Türkiye’nin dört bir tarafında eylemlerde atılan sloganlardan attık. Bazılarına eşlik ettim, bazılarına hayatımda yaptığım ilk basın açıklamasının heyecanından ve eylemin detaylarını organize ettiğimiz dakikalarda eşlik edemedim.

Hakkımızda soruşturma açıldı. İlk dalgada kitap okuyan kişilerin ismi yer aldı. Üniversite öğrencisi olmamız nedeniyle tam vize haftasına denk gelmesi neticesinde çalışmalarımız durma noktasına geldi ve düşük notlar aldık. Daha sonra savcının isteği üzerine gelen ikinci dalga ile 10 kişinin daha ismi soruşturmaya dâhil edildi ve toplamda 13 kişi olduk. Mağdur olan kişi Recep Tayyip Erdoğan olurken bizler sanık sıfatındayız. Nedeni atılan sloganların hakarete girmesiymiş. Gezi Eylemleri ile 80 ilde yapılan protestolarda 11 milyon insan sokağa çıkmış ve iktidar, başbakan ve bakanlar hakkında sloganlar atmıştır. 50 milyon seçmenin bulunduğu Türkiye’de suç bizlerin değil, bizleri ötekileştirenlerindir. Dava tarihimiz belli değil. Belki de bunlar son yazılarım olabilir.

 
Toplam blog
: 54
: 372
Kayıt tarihi
: 15.11.10
 
 

04.09.1991 Ankara doğumluyum, Ankara'da yaşıyorum. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimle..