Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Hamamcılar Derneği

Hamamcılar Derneği
 

...hamam...


Geçen gün, iki oğlum ve bir arkadaşlarını alarak, Beşiktaş'ta kalan son hamama gittik.

Hamam bomboş olduğundan, her zamanki gibi hemen akortumu yapıp," Bu dağların ardında başka dağlar vaaaar!" türküsünü çığırmaya başladım. Sesim, bir tek orada güzel çıkıyor.
İlk girişte hemen tellak sormuştum. Hamamcı, takım elbiseli iki adam gösterdi.Belki de hamamcı yalnızlıktan sıkılmasın diye orada duruyorlardı.

Benim türkümü duyunca ikisi birden peştemallarıyla göbektaşının olduğu merkez bölüme daldı.
Benim tellak, beni alıp kese bölümüne götürdü. Çocukların arkadaşı hamama ilk defa geldiğinden,tellak kese bölmesine çağırınca önce şüphelendi ama benim sesimi duyunce geldi.

Tellakla olsun, hamamcıyla olsun işleri konuştuk. Kısaca,"Öldü bu iş diyorlar"

Hamamcılara bir şey demedim. Dernekleri, hemen beni mahkemeye vermesinler.

*****

Binlerce blog yazarı var. Bazen haklarının yendiğini, bloglarında dile getiriyorlar. Bazıları bir bilgisayarları olmadığı ve internetkafeden yazdıklarını. Bazıları da yiyecek lokmayı zor bulduklarını satır aralarında belirtiyor. Blog yazarları bir iş yapıyor.. Blogçular, "mürekkep kokusu" istiyor. Blog yazarları emeklerinin karşılığı olsun istiyor.

Hamamcıların bile derneği oluyor da, blogçuların neden olmasın?
İnternette siteleri olacak, lokalleri olacak, dergileri olacak, hakları aranacak,kitap bastırmak isteyene yardımcı olunacak vb.
Şairlerimiz var, hikayecilerimiz, romancılarımız,ressamlarımız, tasarımcı, karikatürcülerimiz, avukatlarımız, mühendislerimiz var.

Hamamcılık geri gidiyor ama BLOGçuluk yükseliyor. Neden derneğimiz olmasın?
Derneği 7 kişi kurar. Sonra ilk toplantıda yönetim kurulu, denetim kurulu seçilir. Dernek kimsenin malı değildir.

Ben 19 yıllık BJK üyesiyim.Sevmediğim xxx' te üye, ne yapayım yani, ayrılayım mı üyelikten?

Blogçular derneğe üye olur, olmaz farketmez. Netice de olana da olmayana da faydası olacaktır.
Kendi isteklerini sunmak ve uygulanması için çaba göstermek isteyenler,seçilirlerse yönetime girer.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..