Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hangi erkekler kırkından sonra azarlar

Hangi erkekler kırkından sonra azarlar
 

Hep duyarız ya kırkından sonra azdı, bunla ilgili benim bir araştırmam var diyebilir ve kendimce de bir sonuca vardım sizinle paylaşmak istiyorum.

Aslında bu başlığım aylar önce yazılmış taslak olarak bekleyen bir yazıydı bir kaç gündür gazetelerin, haberlerin bangır bangır bağırdığı bir haberi okuyunca, bak dedim kendi kendime işte bu tür hikayeler hep aynı ve sonu hep böyle hüsranla bitiyor, ama sonda olmayacak bu haber...

Bence özel hayatı bir kenarda bekletip sürekli çalışıp eşine çocuğuna gerekli ilgiyi göstermeyip onlarla paylaşması gereken şeyleri paylaşamayan erkekler, sonra bunlar birden farkına varıyorlar bakıyorlar ki hayat yolun yarısını çoktan geçmiş ama yaşanmamış ne kadar çok şey kalmış geride, 20'li 30'lu yaşlarda doyasıya yaşamaları gereken şeyleri yaşamamışlar sürekli bir kazanma hırsı. Sonra birden kendilerine geliyorlar, yaşanmadan geçen yılları kendilerince telefi etmek istiyorlar oysa telafisi mümkün olmayan tek şey kaybedilen zamandır. Birde bakıyorlar ki eşleri yaşlanmış, gencecik eşiyle gezip eğlenmeden onunla farklı mutlulukları tadamadan yaşlanmış. Ama içinde kalıyor yaşaması gerekliye yaşayamadıklarını başlıyor tazecik bir genç kız aramaya buluyor da artık başlıyor kendini kandırmaya hiç 20, 30'lu yaşlarda yapamadığı şeyler 40'lı, 50'li yaşlarda da aynı tatta yaşanır mı ama yaşamadığı için farkına da varamıyor öyle kandırıyor kendini; kaybediyor, kazandığını düşündükçe.

Bu erkeklerin sonları da iyi olmuyor, terk eden konumundan bir zaman geliyor uğruna ailesini yakıp yıktığı kadın tarafından terk edilen konumuna düşüveriyor, işte ta başından sonu belli olan hikaye genelde böyle bitiyor.

İnanın farklı kişilerden çok defa dinledim bu aldatmaları ama bu yaşanılanların tek bir özeti vardı, çok çalışıp sonunda yorulan ama cebinde artık parası olan sonra birde genç kadın isterin diyip bulan sonra terk edilen.... vs.

Yapmayın etmeyin gidin sarılın eşinize ona cefayı çektirip sefayı başkasına sürdürmeyin. Akıllı olun... Üzülen yine siz olursunuz, sonu başından belli olan işlere kalkışmayın, beyninizi bir yönde çalıştırmayın her şeye herkese gerektiği kadar zamanında değer verin emi...

neler dedim ben öle :)

 
Toplam blog
: 10
: 1407
Kayıt tarihi
: 24.07.07
 
 

02.03.1979 yılında doğumluyum, Bilgisayar programcılığını bitirdim daha sonra işletme fakültesini bi..