Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Hangi müslüman ülkede gaziler açlıktan ölür?

Hangi müslüman ülkede gaziler açlıktan ölür?
 

Bir ülkenin başbakanı, katıldığı bir TV programında Darfur’da soykırım yapmakla suçlanan Sudan Devlet Başkanı Ömer El Beşir ile ilgili , “Bir Müslüman öyle şey yapamaz ki” demiş. Ve devam etmiş, “Gazze ile Darfur’u birbirine karıştırmamak gerek. Ben başbakan olarak Darfur’a gittim. Orada ifade edildiği gibi soykırım tespiti yapamadık. Afrika ülkeleri de böyle bir görüşe katılmıyor." demiş

Bu başbakandan benim ricam şudur: Yandaki resme baksın ve şunun cevabını versin.

"Hangi müslüman ülkede, Muharrem Topçu isimli 80 yaşında bir gazinin, terk edilmiş bir restoranın baraka benzeri bölümünde bir deri bir kemik halde cesedi bulunmuştur. Açlıktan öldüğü düşünülen bu kişinin yaşadığı ülke neresi, bu ülkenin müslüman başbakanı kimdir.

Bu başbakan, bu haberi duyduğu zaman, biraz olsun vicdanı sızlamış, biraz olsun utanmışmıdır? Kendi çocuklarına "gemicik "aldığı, kendi yandaşları, akrabaları zenginlik içinde yaşarken o ülkede emeklilere yıllık 5 TL zam yaptığı için, bu işte benim de payım var mı diye kendinde de sorumluluk duymuş mudur?

O ülkede, hükümetin her yaptığını onaylamaktan başka görevi olmayan, o iftardan bu davete koşan, ceplerini doldurmayı en büyük marifet sayan yandaş medyanın liboş ve muhafazakar mensupları "Bizim de bir parça bu işte payımız olabilir mi?" diye akıllarının ucundan geçirmiş midir?

Hiç sanmıyorum.

Ama o ülkenin müslümanlığı ne siyaset ne de ticaret unsuru olarak kullanmayan insanlarının yüreği kan ağlıyor.

O ülkenin başbakanına duyurulur. Bir başbakanın görevi başka ülkelerin katillerini korumak, kabadayılık yapmak, ahkam kesmek, kavga etmek değildir. Kendi ülkesinin vatandaşlarının refahını arttırmaktır. Yok bunu yapamıyorsa en azından kendini ve yandaşlarını biraz daha az besleyip, ülkesinin vatandaşlarını açlıktan ölecek hale getirmemektir.

 
Toplam blog
: 31
: 334
Kayıt tarihi
: 02.10.09
 
 

Merhaba, Sosyoloji eğitimi aldım. Eğitim alanında çalışıyorum. Fikirlerini, duygularını başarıyla ..