Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hani biz dün Cumhuriyet Kutlamalarını iptal ettik ya...

Hani biz dün Cumhuriyet Kutlamalarını iptal ettik ya...
 

Aniden ses başlayınca rahatsız oluyoruz. Önce göremiyoruz o koca koca spotları, sahnenin hazırlandığını falan. Genç garson arkadaşa diyoruz ki, 'N'olur şu müziğin sesini kıs biraz, bu ner'den çıktı şimdi?'

İst'un ünlü deniz kenarı semtlerinden birindeyiz.  Michael Jackson için gece, pardon sabah 4'te tüm dünya ile aynı anda yayına girecek olan anma zımbırtısı, sözkonusu olan.  Ama biz henüz bunu bilmiyoruz:

- Abla bizden dii valla, sabaha kaedar bizi burda tutçaklar, müzik var dans var bu gece.  Yandık, sabah yedde yine iş başı abla...

- Aaa, Cumhuriyet kutlaması mı yapacaklar?

- Yok abla maykel cehkson gelecekmiş!

- Neeey?

 ***

 Herkes zombi gibi giyinip makyaj yapmış, başlıyorlar toplu olarak dansa. Makyajı olmayanlara, 'şurada yapabilirsiniz'  diye anons geçiliyor. Yayın saatine kadar dansı prova edecekler. İyi olsun, Türkiye mahçup olmasın. 

Bir gün önce, bu yurdum gençlerine sabah okulda edepleri ile Cumhuriyetlerini kutlama ve Atatürklerini anma yasağı gelmiş! 

Yasaklı sabahın gecesinde, yurdum genci; tepemize binmiş ülkenin, öte diyara göçmüş sanatçısını dünya ile aynı anda anıyor.  Hem de müzikle, dansla. Büyük bir istek ve çabayla. Üstelik tıpkı rahmetlinin yaptığı gibi yapmaya çalışıyor.  Raconu o zaten aktivitenin. 

Atatürk'ün yaptığı gibi yapmaya çalışması yasak ama, n'aber?

Başbakanımız da bir düğünden diğerine koşturuyor o esnada. Ha, bir de ertesi gün kocaman bir konser vereceğiz, şarkılar söyleyeceğiz, kafa sallayacağız yardım toplamak için. Pek mesut ve de bahtiyarız. Ayrıca yastayız, acımız büyük.  Şehitlerimiz var, deprem kayıplarımız var. Hava soğuk oralarda hem.  

Ama onlara fikir işte; zombi kıyafetleri ile maykel cehkson dansı yapsınlar. Ben biraz üşüdüm seyrederken ama o dans eden zombiler hiç üşümediler valla.

***

Yani neymiş..

Civciv, kendini yaşatan kabuğu;

İnsan kendini çıkaran ........ı;

Çırak, kendine öğreten ustayı;

Başa gelen, başa gelmesini sağlayan rejimi beğenmezse ne olurmuş?..  

Hayat devam edermiş, n'olacak!

 ***

Kendime söz vermiştim bu konuyu yeterince yazdım, tekrar yazmayayım diye ama tutamadım işte kendimi. 

Aslında boş işler bunlar, takmamak lazım kafaya.  Zira memleketi kurtarmak hükümetin işi, onlar yaptı mı en iyisini yapar!  Biz niye kendimizi yırtıyorsak!!!  Umursamaz, sorumsuz olmalı esas.  Öyleleri daha mutlu olmuyor mu şimdi, Allah için?

***

Siz esas şunlara bakın, ne tatlılar amaaaa. 

1. http://www.youtube.com/watch?v=0Bmhjf0rKe8 - 'Oooh, you look like a little monkey!'

2. http://www.youtube.com/watch?v=Q_udqEp_YR4  'It's time to play wack a kitty!'

3. http://www.youtube.com/watch?v=Q_bzB0qctnE&feature=relmfu 'It's time to play wack a kitty 2!'

***

O değil de, şu garson genci merak ediyorum, uykusunu alabilidi mi diye. Bir de parmağı kırıktı çocukcağızın: yorgun argın çok sancımış mıdır acaba?

Haydi iyi geceler, tatlı rüyalar.  'Uyutulmaya alıştık zaten' gibi klişe laflar neyin de etmeyecem işte bana ne!

Allah rahatlık versin.  

Sevgiler, selamlar... 

***

 
Toplam blog
: 61
: 937
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Yazmak sorumluluk istiyor. Zor iş, başka bir alem. Yaşamın ta kendisi gibi. ..