Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Has'siye haller "Ben ünlü olamam"

Has'siye haller "Ben ünlü olamam"
 

Az kalsın gidiyordu saçlar hafta sonu. Evden çıkmaya mecalim olmadığı için şimdilik yerinde duruyorlar. Mecalli bir günde giderler mi bilmiyorum. Gidebilirler. Tahminen gitmelerine çok vızırdarım sonradan ama bir ağırlık var üzerimde. Belli ki, yine olan saçlarıma olacak.

Gerçi o zaman da kimlik çatışmasına giriyor bedenim hemen. Ya Ali kıran baş kesen, ya da Kınalı Yapıncak; masum besleme oluyorum saça göre… Ya silahım eksik kalıyor, ya dilim…En iyisi vazgeçeyim.

***

Kulaklarımı sevmiyorum. Şeklen değil, çok duydukları için. Her şeyi fazlası ile duyuyor ve beni yoruyorlar. Sürekli duyuyor olmaktan son derece rahatsızım. Ameliyatla bir perde duymamamı sağlasalar olmaz mı acaba? Üst komşumun hangi kanalı seyrettiğini, ne zaman yemek yediğini ve başka bilumum günlük aktivitelerini duymasam mesela… Duvarların kâğıttan inşa edilmiş olması ile ilgili değil bu duyma yetisi. Doğuştan mevcut. Restoranda herkesin ne konuştuğunu, gizli toplantıların gündemini, fazladan topuk seslerini, makinelerin işleyişini artık duymasam… Çıt sesine uyanmasam da bir gece ölü gibi uyusam…

Yanlışlıkla arkamdan laf etmek mi? Aman diyeyim tak diye yakalar, geriye monte ederim.

***

Geliyooooor geliyoooor… Ne geliyoooor? Bahar geliyoooor…

***

Gelsin ne zaman gelecekse de elini çabuk tutsun. Bu memlekete başka düzenler gelmeden sonca dence bir açalım, açılalım. Duyan da bir şey sanır hani. Sonradan açıp da her yerini dağıtanlardan değiliz biz. Ayaktan çorap çıktı mı, üzerimizde tril tiril bir elbise uçuştu mu, bir de denizle güneş gördü mü tenimiz açıldık farz ederiz.

***

Çok yazmak derdinde değilim bu ara. Takibimdeki bir blog yazarının dediği gibi zaten pazar “bereketsiz”. İnsanın ister istemez şevki kırılıyor. Mesele aslında yazar-star yarışmasında üç bini geçen başvuruya ulaşılmış olmasında. Ortalık detone şiirden geçilmiyor. Çocuk yarışmacılar bile mevcut, platform kime hitap ediyor bilinmiyor.

Milliyet’in yenilenen ana sayfasında blogların duyurulması ile ilgili bir sorun yok aslında. Ama blogların ara sayfalarda çıkması için; o ara sayfa başlıklarına uygun bir şeyler karalamak gerekiyor. Ben magazin yazmam, yazarsam ilk haber kendim olurum. Şimdilik zamansız ve yersiz sansasyona gerek yok. Spor yazmam voleybol artık benim ilgi gösterdiğim kadar ilgi görmüyor. Siyaset yazamam, aileden yasaklıyım. Ekonomi yazamam, kendi bütçemi yönetemediğim için ayın sonunu zaten zor denk getiriyor durumdayım. Yazdıklarım, üslubum ortada, arada bizim yazıları yakalayan varsa eyvallah.

Şimdi dönüp bana çok ciddiye alıyorsun yorumu gelecek bir sürü kişiden. Ciddiyetsiz hiçbir işe kalkışmadım şimdiye kadar ben, önlem olsun diye hemen belirteyim.

***

Sıkıntıdan yeni yetmelere bomba gibi patlayacakları bir şarkı sözü yazmayı denedim. Şarkıya uygun klip ve kıyafetlerle hit olmazsa şerefsizim. Ciddi iş yapar bence, birileri vakit kaybetmeden otursun rap şeklinde bestelesin. Nakaratının tersine okuyan ünlü olmazsa gelsin beni enselesin. Hiç olmadı Ceza müziklesin, Doa söylesin.

Herkesin bir hikâyesi var
Bende mevzu çok
Duyanın aklı şaşar

Hep kötü kız oldum ben
Flört ettim, gezdim tozdum
Bir türlü uslanmadım oh olsun

Götürdüm tüm beğendiklerimi
Patlattım enerjimi
Yetmedi;
Ödünç aldım arkadaşımın erkeğini

Kural şuymuş geç öğrendim
Yaşa gönlünce her şeyi
Ama sahip çık diline
Bakarsın karşına çıkar bir gün
Tv de ya da dergide

Ben ünlü olamam
Ben ünlü olamam
Ben ünlü olamam

Herkesin bir hikâyesi var
Bende mevzu çok
Duyanın aklı şaşar

Hep kötü kız oldum ben
Daldan dala uçtum, kondum
Bir türlü uslanmadım oh olsun

Götürdüm tüm beğendiklerimi
Affetmedim kimseyi
Yetmedi;
Ödünç aldım arkadaşımın erkeğini

Kural şuymuş geç öğrendim
Yaşa gönlünce her şeyi
Ama sahip çık diline
Bakarsın karşına çıkar bir gün
Tv de ya da dergide

Ben ünlü olamam
Ben ünlü olamam
Ben ünlü olamam

Oh Oldum!

 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..