Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Hasretim anneme

Hasretim anneme
 

Anneler Günü Kutlu Olsun..


Zindan oldu gecem annem sensiz geçen vurgun akşamlarda,
Hasretin yıktı geçti yalnız kalamadım bu odalarda,
Gurbetti elbet bu yollar, bir gün bitecek denildi,
Anne hasreti zor imiş ayrılık vaktinde bilindi.

Cama durdum annem bana baktığın gözlerle,
Birisi bana yavrum dedi senin şivenle,
Göremedim seni annem baktığım her yerde,
Hey gidi gurbet! Götür beni anneme.

Gökyüzü sarmış etrafı güneş doğa dururken,
Uykusuz kaldım sıcacık dokunuşun yokken,
Bir beyaz görüverdim rüyalarımda bu acı yerden,
Ecel gelmesin annem son bir kez ellerini öpemeden.

Götür beni annem bu bitmeyen yolların sonuna,
Al beni annem senin diyarına,
Hasret kalmışım o essiz ruhuna,
Kanadı kırık kuş oldum uçup da gelemedim yamacına,
Ölüm gelmeden sen al beni annem yanına,
Götür beni annem bir tek senle olan dünyama,
Olurda yolum varmazsa oralara,
Hakkın helal olsun o vakit yavruna. 

 

(TÜM ANNELERİMİZE, NEFES ALMAYIPTA YAŞATTIĞIMIZ TÜM EKSİK KALMIŞ ANNE HASRETLERİNE) FATMA ARI 

 
Toplam blog
: 13
: 473
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

1980  İzmir doğumlu eğitim alanında çalışmaktayım. Edebiyat dalında şiir yazmak okumak en büyük z..