Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Kötülerinsin dünya...

Kötülerinsin dünya...
 

kötülerinsin dünya..


Sensizlikte arıyorsam yine seni o zaman yalnızlığa mahkumdur bu bedenim,  

Şayet adın geçiyorsa hiç olmadığın kadar o zaman günahkardır bu nefsim ,  

Susuyorsam konuşmak isterken öyleyse sana hasret bu yüreğim . 

Şimdilerde vuslatı zaman bildim gözlerinde ,  

Yarınlarda aşk aradım sözlerinde ,  

Bin boylam gezdim şu ırmağı türkü eşliğinde ,  

Yine sevdim siyahı o koca yalanla birlikte . 

Evvel önce düşe kaldığım düşler zırhlandı bu yollarda ,  

Diyor ki yüreğim başka hayal bahçasında ,  

Gör duy onu bu dünya ,  

Bu dünya kötü bildi iyiyi ,  

Sen de kötü ol sev gitsin bir ihaneti ... 

 

 
Toplam blog
: 13
: 473
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

1980  İzmir doğumlu eğitim alanında çalışmaktayım. Edebiyat dalında şiir yazmak okumak en büyük z..