Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hassas Denizin Küs Balıkları

Hayat rüzgârları malum sert esiyor, alıngan kırılgan insanları yerlerden mi toplayacağız?

Zayıflık bence, yoksa yapımız böyle olamaz. Cam bardak gibi kırılmaktan bahsediliyor; parçalar bir daha bir araya gelemezmiş.

Bir kere biz cam değil et parçasıyız, eğilir bükülür ama kırılmayız. Rahmetli ağabeyim babam bir laf söylerdi küser gider aylarca konuşmazdı. Bana ne derse desin gelir dizinin dibine otururdum.

Kırılmak nedir ya! Hayat bu, söz de söylenir bağırılır çağrılır da. Hassas insanlar yüzünden hayatı yaşayamıyoruz. Öyle her lafa her söze kızılır mı?

Böyle insanlarla iletişim kurulamıyor. İnsansın sonuçta ağzından yanlış söz de çıkabilir. Hassas oldukları konuya rastladıysan yandın. Bir memur uzak bir yerden dairemize geldi. Ne oldu da buraya tayin oldun demiş bulundum, elinden zor kurtuldum.

Kimi kavga ediyor, kimi ağlayıp sızlıyor, kimi küsüp gidiyor… Hepsi de sağlıksız. Söz bu ya unutulur gider.

Ne kavga ederim, ne küsüp giderim ne de ağlayıp sızlarım; olur böyle şeyler deyip işime bakarım.

Zayıf insanlar kırılır… Ben hassas biri değilim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..