Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '11

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Hastalıkların Zihinsel Nedenleri !

Hastalıkların Zihinsel Nedenleri !
 

 

Annemin yıllardan beri yüksek tansiyon sorunu var. Tedavisi sürüyor, buna rağmen kontrol altına alınamıyor.

Elimde Louise Hay’ın “Hastalıkların Zihinsel Nedenleri” adlı bir kitabı var.

Bir yakınım hastalandığı zaman hemen onu açar, o kişinin bu hastalığına neden olan zihinsel nedene bakarım.

Annemin bu rahatsızlığının nedeni tam da tahmin ettiğim gibiydi!

Annem zor ve sevgisiz bir çocukluk geçirmiş. Bu yüzden sevgi alıp verme konusunda ciddi problemleri olan bir insan. Bakalım yüksek tansiyonun zihinsel nedeni neymiş?

Yüksek tansiyon : Uzun süreden beri gelen çözülmemiş duygusal sorunlar. 

Olumlama : Geçmişi sevgiyle geride bırakıyorum. Huzur içindeyim..

<>>> 

Yakın bir arkadaşımın yıllardan beri boyun fıtığı sorunu var.

Tedavilerden bir türlü sonuç alamıyor ve sürekli sancılarla, ağrılarla yaşıyor.

Bakalım neymiş boyun fıtığının zihinsel nedeni.

Boyun Fıtığı : Bir meselenin diğer bakış açılarını görmeyi reddetme. Aşırı inatçılık, eğilmezlik.

Olumlaması : Meselelerin her yönünü esneklik ve kolaylıkla görebiliyorum. Güven içindeyim.

Arkadaşım oldukça inatçı ve dediğim dedik bir insan. Kendi fikrinin kesinlikle doğru olduğunu savunur ve konuya ait hiçbir fikrin doğru olmadığını düşünür ve aksini asla kabul etmez !  

<>>> 

Çalıştığım işyerinde bir arkadaşımın dudaklarında veya ağzında gün geçmiyor ki, bir uçuk veya yara çıkıyor.

Bakalım neymiş ağız ve dudak uçuklarının anlamı?

Uçuk : Öfkeli sözleri kendi içinde kurma, içinde kavga etme ve bu duyguları ifade etmekten korkma.

Olumlaması : Ben yalnızca huzur verici deneyimler yaşıyorum ve kendimi seviyorum. Hayatımda her şey yolunda.

Arkadaşım çok sessiz, çok sakin, asla hakkını arayamayan ve haksızlığa uğradığı zamanlarda bile konuşamayan biridir.

<>>> 

Bir tanıdığım uzun yıllardan beri alerji sorunu yaşıyor. Gitmediği doktor, girmediği alerji testi kalmadı, sonuç değişmedi, hiçbir şey çıkmadı.

Kaşıntı : İnsanın kendi doğasına zıt düşen arzular duyması. Doyumsuzluk. Vicdan azabı. Kaçmak ve kurtulmak isteği.

Olumlaması : Şimdi ve burada huzur içindeyim. Evren benim bütün ihtiyaçlarım ve arzularım yerine getiriyor. Benim için hayırlı olanı kabul ediyorum.

Evet, gerçekten bu tanıdığım, mutsuz bir evlilik yaşıyor ve bu evliliği artık bitirmek istiyor.

<>>> 

Ben çok uzun yıllar dizlerimde problem yaşadım. Nedeni, inatçı egom ve gururum, taviz vermeyen yapımdı.  Benim hayatta her anlamda ilerleme engel oluyordu bu durum.

Uygun olumlamaları yaptıktan sonra, dizlerimde hiçbir ağrı kalmadı.

Olumlaması : Hayatta kolaylıkla ve neşeyle ilerliyorum.

Ayaklarla ilgili her türlü sorun, gelecekle ve ilerlemekle ilgili korkularımız yüzünden oluşuyor.

<>>> 

Öncelikle hastalıklarımızı kalıcı bir şekilde ortadan kaldırabilmek için bu hastalığa neden olan düşünce kalıbımızı iyileştirmemiz gerekir.

Louise Hay'in "Hastalıkların Zihinsel Nedenleri" adlı kitabında hemen hemen her hastalığın zihinsel nedenini ve bu durumlara yönelik uygun olumlamaları bulabilirsiniz. Bu olumlamaları bir ay kadar inanarak ve içten söylediğinizde hastalığınızın da iyileştiğini göreceksiniz.

Sizlerde kedi hayatlarınızdaki sorunları çözmek için lütfen hasta olmayı beklemeyin.

Kendinizi sevin, onaylayın ve hayatın akışına güvenin.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..