Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hastalıkta ve sağlıkta

Bugünlerde salgın olan gripten ben de nasibimi aldım. Ağır ilaçlar kullanmama rağmen kendimi toparlayamadım. Anneme dinlenmek için gittim. Ona da bulaştırdım. Dolayısıyla ben anneme ve onunla birlikte yaşayan oğluma hizmet etmeye başladım. Yani “ evdeki hesap çarşıya uymadı” diyelim kısaca.

Sizde de öyle mi olur, bilmiyorum. Fakat ben hep biraz bencilce davrandığımda, fazlasıyla bedel ödüyorum gibi geliyor. Çok kırılıyorum. Küskünlük yaşıyorum Tanrı’ ya.

Halbuki O’ nun suçu ne? O her fırsatta anımsatmıyor mu bize; “ hastalıkta ve sağlıkta “ diye. Bedel ödemek istemeyen benim. Annem ben hastayken hizmet ederken iyi de, ben hizmet edince kötü mü? Diyorum ya, bencillik beni üzüyor. Tabii, bir de gerçekten çok bitkin hissediyorum kendimi. Gücüm olmayınca iyice arabeske bağlıyorum her şeyi. Başlıyorum “ zavallı ben “ diyerek kendime acımaya.

Çevremde şu an beni motive edecek birileri olmadığına göre, ben diyorum ki kendime; “ Hadi silkelen bakalım! Çık dışarı! Güneşe dön yüzünü! Yut bütün sıcacık ışıkları! İyi gelsin boğazına, göğsünü! Isındıkça için, gevşeyip rahatlayacaksın! Kolay gelsin!”

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..