Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hatırların hatrına

Hatırların hatrına
 

 
http://www.twitter.com/yazarprensesi
 
 
Unutamadım desem ve sadece unutamamaların hatırına gelsen. Hayırdır belki gelişin; şerler bizden uzak olur belki. Unutamadım ve senden sonra asla bir başkası kalbimde aşkla nefes almadı. Senden sonra ben nefes almayı bilemedim ki, kalbimde bir başkası nefes alsın... Unutamadım işte; hem de hiç unutamadım. Senli tek gerçeğimdi unutamamak. Yemin eder gözyaşlarım; yalnız senin için aktı. Yaşamaktın ya sen; ve ben yaşamdan aldığım hazzı hiç unutmadım. Biliyorum, seni unutmayacağım. Herkes unutacak seni, herkes kaybolacak ve yalnızca yalnız ben kalacağım. Bunların hayrı dokunur belki; haydi gel. Kalbim senin için sana şarkı söylüyor. Sezen Aksu da eşlik ediyor o da biliyor sanki ve; "beni unutma" diyor... Yalvarırım sevgilim; sen de beni unutma. Bir saniye dahi olsa kaldıysam aklında, bunun hatırına unutma. Ben seni hiç unutamadım. Unutmak neydi ki sende, ben onu sen bendeyken hiç yaşamadım. Sevgilim... Hâlâ arıyorsa bu kalp seni ve atıyorsa senin için; bütün bunların hayrı dokunsun bize bu mübarek ramazan ayında. Sen de unutma sevgilim; sen de unutma seni unutamadığımı ve sen kalbimdeyken senden başka hiç kimsenin kalbimde yaşayamayacağını... Bu kalpli taht her zaman senindi, gitmek sana yakışmayan tek zalimliğindi...
 
Bir zalimi çok sevdim sevgilim, bunu unutma. Ölümlerden her gün her saat yeni ölümler beğensem de bir zalimi çok sevdim. Aşk hançerine kanımı bulaştırmış olsa da ben o zalimi çok sevdim. Hiç unutmadım sevgilim, o zalimin yalnızca benim kalbimde aşkla durması gerektiğini ve yalnızca bana yakıştığını; sen de unutma bunları. Kaldıysam saliselerin güzelliğince kalbinde, bari bunun hatırına unutma seni deli gibi sevdiğimi. Çünkü ben seni unutmadım, yalnızlık bana âşık olan sadakat dolu tek gerçekti ama ben onu itip hep aşkla kalbimde seni yaşattım...
 
Yeni bir ölüm beğeneceğim şimdi; gecelerin şerefine. Her gece bir önceki geceden daha ölü olur ya hani; ölümlerden ölüm beğeneceğim ben de. Sen ayrı, ben senden ayrı; atsam kendimi tutan bir sen olur mu dersin? 
Bekleyeceğim yine de, yaşamak gibi, sen gibi. Tutmasan da beni unutma bunları, ben aşkına düşmüşken hiçbir ölüm sen kalbimdeyken kabul etmez beni... 
 
Dilara AKSOY
 
 
Toplam blog
: 196
: 226
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

     1989 doğumlu, İstanbul Üniversitesi Felsefe mezunu. 10 yaşında şiir yazarak başladığı kalem ..