Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

Havada bir sürgün kokusu var!!!

Havada bir sürgün kokusu var!!!
 

______________________________________________________________________________________________________


Havada bir sürgün kokusu var!
Sürgün dedeler sürgün nenelerden
Sürgün adamlar sürgün kadınlardan
Sürgün çocuklar sürgün filizlerden gördüm

Havada bir sürgün kokusu var!
Çadır uşağı, şeytan tersi gibilerden
Ar edişlerden, duyguların patlak verişinden
Bir muşamba gibi yanışlarımızı gördüm

Havada bir sürgün kokusu var!
Kuşlar uçuyor derken
Sürü sepet oluşlarını
Zincir vuruluşlarımızı gördüm

Havada bir sürgün kokusu var!
Görkemin görkemsizliğinden
Çözülemeyecek hallerimizden
Başı kasketli, kasketsiz kayıpları gördüm

Havada bir sürgün kokusu var!
Bütün yanları kuşatan çengilerden
Bütün günahları bağışlatmak için
Sulhu haslet-i aynalarda gördüm

Havada bir sürgün kokusu var!
Bir bordo katmerli gelinciğin
Yan-a yana kışkırtıcı rüzgâra direnişini
Yarınlara tohum bırakışını gördüm

Havada bir sürgün kokusu var!
Her gün her an her salise aşk meşk zamanı
Gelincikler hoşlanmazlar yer yurt değiştirmekten
BEN GÜLÜ DALINDAN KOPARMADAN SEVENLERİ SEVDİM!

Havada... Can kokusu var!

Nil Alaz

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..