Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '16

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Havalar ısındı... Açılıp saçılacaklara önemli uyarı!

 
 
Sıcağı sevmeyenlerden biri olarak ben bile yazın gelmesine seviniyorum. Bu kış biraz fazla üşüdük galiba, güneş açtı kemiklerimiz ısındı, oh ne güzel oldu.
 
Havaların ısınması ile kılık kıyafette değişti haliyle. Rengarenk etekler, bluzlar, tatlı tatlı sandaletler ortaya çıktı....
Ortaya çıkanlar sadece bunlarla mı kaldı??!!!? HAYIR elbette kalmadı..
....
 
Hande Güney ile bir araya geldik mi, dedikodu yapmadan duramıyoruz :) Aslında bizimkine dedikodu denmez, daha çok "Durum Değerlendirmesi".
 
Malum kalabalık bir binada çalışınca etrafınızda bir sürü insan, tip tip kılık, tür tür hal görüyorsunuz. Eeee hal böyle olunca insan ortadaki durumları değerlendirmeden de duramıyor :)
 
 
Günün "Durum Değerlendirme" konusunda vücuda göre giyinme vardı. Havalar ısınınca "Ay çok bunaldım, hava çok sıcak" diyerek giydiğimiz kıyafetleri seçerken bazı gerçekleri görmezden geliyor olabiliriz.
 
Misal... Ben de göbeği açık, tatlı bir  büstiyer giymeyi istiyorum, hem de çok istiyorum ancak etrafı da düşünmek lazım, insanların göz zevkine balyozla vuracak şeyler yapmaya ne gerek var?
 
Peki sen neden benim göz zevkime balyoz ile dalıyorsun be güzelim....
 
-Yemekhaneye indik, yemeklerimizi aldık, lokmamı tam ağzıma atacağım! O da ne.... Dolmalar tabaktan çıkmış yürüyor! 
Tamam hava sıcak, anladıkta, senin o bacaklar o kadar mini eteğe uygun mu? 
Bunun yerine biraz daha uzun bir etek seçsen hem alttan efil efil esecek, hem de dolmalar göze göze girmeyecek...
 
"Özgürüm", "istediğimi giyerim", "hayat benim hayatım" kavramlarını benimseyelim elbette ancak akılda tutmakta fayda var;
Senin Özgürlüğün Benimkinin Başladığı Yerde Son Buluyor ;)
 
Bu da göz... bu da mide...
 
PembeNar.Com'un Moda bölümünde dönemsel olarak Vücut Tipine Göre Giyinme konusunda haberler yapıyoruz... Bu haberlere göz atılmasını öneririm. 
Hangi renk hangisi ile gider o kısmı kişiden kişiye ve zevke göre değişebilir ancak açıkta kalan bölgelerin etrafta yarattığı imaj ve tahribat konusunda biraz daha duyarlı olmakta fayda var.
 
Efil efil dolaşayım derken, lömbür lömbür olmayalım ;)
 
Papatya Somer
 
                                                            PembeNar'dan örnekler...
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 104
: 199
Kayıt tarihi
: 09.04.15
 
 

Papatya Somer ..