Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '16

 
Kategori
Öykü
 

Havalar nasıl orda?

Havalar nasıl orda?
 

Biraz kendinden bahset’ dedim, uzun uzun bahsetti.

‘Gözlerin çok güzelmiş’ dedim, ‘havalar nasıl orda?’ dedi.

‘Ne güzel resimler yapmışsın, sanat eseri gibi’ dedim, diğer yaptığı resimleri de gönderdi.

‘Boyun çok uzunmuş’ dedim, ‘havalar nasıl orda?’ dedi.

‘Benden beklentin nedir?’ dedi, ‘hiç dedim sadece seni tanımak.’

Bunu duyunca sevindi, konuşmaya devam etti.

‘Neden ülke bu halde?’ dedim, ‘bir kahve ısmarlarsan uzun uzun anlatırım’ dedi.

‘Senin gibi güzel bir kadınla kahve içmeyi mi teklif ediyorsun?’ dedim,

‘Havalar nasıl orda?’ dedi.

‘Bugün ne yaptın?’ diye sordum,

‘Balmumu müzesine gittim’ dedi ve Kemal Sunal’la yan yana bir resmini gönderdi.

‘Bana çok şey katacaksın’ dedim,

‘Ben sıradan biriyim, gözünde büyütme’ dedi

Birkaç gün hiç iletişim kurmadık, dayanamayıp aradım.

‘İşim var, meşgulüm beni arama’ dedi ve ekledi:

‘Seni üzmek istemiyorum’

‘Ama sana çok alıştım’ dedim, ‘seni dinlemeye, seninle konuşmaya,

Birlikte gülmeye, ağlamaya alıştım.’

Bunları söyleyip bir daha aramadım ve bekledim.

Bir hafta sonra beni aradı, uzun uzun konuştuk

‘Çok güzelsin haliyle çok fazla talibin vardır’ dedim, ‘güzel bir kadınla bir ilişkiye başlama olasılığı düşüktür’ dedim.

‘Şimdiden havlu atıyorsun demek’ dedi

‘Yok onu kastetmedim. Yani bir sürü talibin varsa ki dilerim daha da artar bu sayı,Bu benim işime gelir. Daha çok insan tanıdıkça benim değerimi daha iyi anlar, beni daha çok seversin. Güzellik Allah vergisi, senin yaptığın bir şey değil. Bense seni sen yapan şeyleri seviyorum. Herkesin görüp sevdiği şeyi değil’ dedim.

Onun bulunduğu yerde havaların değiştiğini hissettim.

Sustu.

Zamanı iyi tanıyordu,

Güzelliğiyle bir gün vedalaşacağını biliyor,

Ve bu sebeple güzel vücudundan nefret ediyordu.

Bana içini açıyordu bu yüzden, her şeyini anlatıyordu,

Belki ilgimi çeken, beni etkileyen bir şeyler bulurum diye.

Havalar gerçekten değişiyordu benim bulunduğum yerde.

Çünkü aşık oluyordum,

Çünkü aşık oldum,.

Ve halen aşığım.

‘Beni bu güzel havalar mahvetti’ diyemem

Böyle havalara ben çok alışığım.

11.09.2015

Sevda Kuşu
 

 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..