Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '16

 
Kategori
Öykü
 

Kaldırımsız kadın

Kaldırımsız kadın
 

Konuşma arasında cebinde 1 lirası bile olmadığını söylemişti. Buluşmak istedi bir gün, benimle kahve içmek için. Aç mısın diye sordum. Balık yemek isiyorum dedi sahil kenarında lüks bir restoranda. Ben kahve içeceğimiz için yemek yemiştim aslında. Yine de ona eşlik ettim.

Yalan sevmem dedi, kimseye söylemem diye ekledi. Abisine evde olduğunu söylemiş meğer benimle balık yerken, bir de annesine, babasına ve ablasına. Ciddi bir ilişki isiyorum dedi. Lay lay lom ilişkiler peşinde değilim. Ona göre davran bana. Yani niyetin farklıysa baştan söyleyeyim.

Bir sonraki gün telefonla aradı beni, buzdolabı bomboş dedi. İnternet yok dedi ve sağdan soldan konuşmaya başladı tam 3 saat konuştu da konuştu, telefonu uzak tutup dinlememistim bile. O tepkisizligimin farkinda değildi. Lafı beynimi uyuşturduktan sonra bayrama getirdi.Bayrama bir hafta var ama ben yarından elini öpecegim dedi. Bana harçlık verirsin herhalde adettendir deyip ekledi beni pikniğe götür. Bayram muhabbetini anlamıştım da bu piknik de neyin nesiydi?

Bir gün sonra görüştük, pikniğe gittik. Elimi öptü, harçlık verdim ben de kendisine. Ben de onun elini öptüm, tabi ki bayramla alakalı değildi benim sebebim. Altta da kalmak istemedi o nedenle tüm parfum kokusu, kendi kokusu ve teninin dokusu üstüme geçti. Demek piknik böyle bir şeydi. Üstünden çok zaman geçti…

Abisi dışında kimseye yalan atmayan, 1 lirasi olmadığı halde prensipleri arasında meşhur bir restoranda balık yemek yer alan,piknikleri saymazsak ,ciddi bir ilişki arayan ve çok konuşan bu kadın kadar beni aşktan soğutan başka bir şey olmamıştı. Evine bırakırken onu yol kenarlarında bir kaldırımda hayat kadınlarını beklerken görmüştük. Kadınlara burun kıvırarak baktı şöyle bir ve yüzünü buruşturdu. Şehri kirleten bir görüntü dedi. Acaba birinin yanında dursam ve sana balık ısmarlayayım, sonra da pikniğe gidelim diye sorsam nasıl bir küfürle cevap verirdi diye düşündüm. Yol boyu gülümsedim bunu düşünerek. Yanımdaki koltukta bir kaldırım taşına oturmuş gibi duran arkadaşa baktım bir de. O bu keyfimi yaşadıklarımıza yordu, kendinden memnun bir şekilde yol boyu konuştu da konuştu

Sevda Kuşu

12.09.2015
 

 
Toplam blog
: 69
: 1030
Kayıt tarihi
: 12.12.15
 
 

Üniversite mezunuyum, İngilizce ve Fransızca biliyorum, bir firmada yönetici olarak çalışıyorum. ..