Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Havalı korna

Havalı korna
 

özledim..gel senden bahsedeyim..


"benden bahsetsene biraz" dedi
kendimi soymaya başladım..

üç çocuğum var
bir horozu benim yüzümden sahibi kesti
ısırmadığı halde bir köpeği polislere teslim ettirdim
ananemin sırtına bindim taksimetreyi açıp
Yedi kez her sabah yıkanırım ayetel kürsiyle
yatmadan önce sızar
sızmadan önce sızdırırım yürekleri dedim..
Yüreğimi eline verdim..

İlk nerem silindi gözlerinde, sormadım
Merakımdan, merakımın heyecanı bitmesin diye de
hiç sormadım..
Gözlerim miydi sildiği,
boyum mu, boynum mu..
Dudaklarım, ellerim mi..
kirpiklerimin arasındaki nem mi..
neydi ilk vazgeçtiği, yüreğim mi..

"benden bahsetsene biraz" dedi..
gözlerimi kapadım görmemek için
yüreğimi susturdum.
çünkü o soruyu ben soracaktım..

benliğimize olan aşkımız, birbirimize olanı geçmişti..
"havalı korna"ydık ikimiz de..

sahi..benden bahsetse ne derdi..
hiç soramadım kornamın havası kaçmasın diye..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..