Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

İncir çekirdeği

İncir çekirdeği
 

yani..boşluğuna şu hayatın..


Takvimini boş bıraktım yüreğimin..artık..Kaçıncı artık'larım. "Bitmek bilmez kapkaranlık geceler boyunca unutma beni.." demiş ya Esmeray; unutamadığımı unutturmaya çalışıyor yüreğim. Ya da daha mı gem vuruyor, aldıramayacak kadar yorgunum.. 

Çokça karanfil çiğniyorum bu aralar, ananemin kokusuydu..Daha bir yanımda hissediyor, sarılıyorum sanki ona. Bir de tarçın kokluyorum mutfağa gidip.. Tütün kokusu zaten tenime yapışmış. Ananem oluyorum. Ve geçenlerde keşfettim, kendime parfüm alırken. O'nun kullandığı parfümü sordum ve bileğime sürdürdüm.. Mutluluğumu anlatamazdım tezgahtar kıza, sevdiğimi, o an oracıkta hissetiğimi.. Sonraları, farklı farklı dükkanlara girip, tüm kaybettiklerimin kokularını sürdürdüm bileklerime.. Adımlarım yavaşladı, yüreğim uçan balon misali, koklaya koklaya uyudum bileklerimi.. 

Şarkılar çaldım, türküler çığırdım, gitarlar parçaladım o kokularla.. 

Diyemediklerimi dedim, sövemediklerimi sövdüm.. 

Hesap sordum, af diledim, ne varsa aktım.. 

İncir çekirdeğini doldurmayan göllerde boğuldum.. 

Neden sonra, kokular da yalnız bırakacak beni..Biliyor ve önemsemiyorum.. Yakarışlarım da yetmemişti bir zamanlar.. Küsmelerim, gitmelerim, gelmelerim, dualarım da yalnız bırakmıştı.. Tek bildiğim bu da geçecek..Kokular bitecek ve yerini bir başka masal alacak.. 

Taş kesilseydim, kaç karat kesiğim olurdu.. 

Bu da geçecek ve taş kesilmeyeceğim.. 

"İsyan etsen de derinden, hayat tutar ellerinden..bir gün gelir unutursun.." demiş ya candan erçetin.. 

ve son sözüm.. Küçük İskender'im, büyük adamımdan: 

Uçan kuş bile bomba atabilir artık
Biyolojik bir silah gibi bakmakta
dünyanın gözbebeklerinin içine doğru gerillalar!
Sevişmek de yasak şimdi! Efkarlanmak da!
Sokaklara dökülmüş kitleler
Daha da bir globalleşmeyelim diye, Türban, puşi,
fes, mes hepsi hikaye!
Şu soytarıların yüzünden çekip de almadıkça
o otoriter rejimin maskesini,
kafama kıçımı geçirmişsin
nafile! 

neyyyseee:)

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..