Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Hayal bu ya

Hayal bu ya
 

Ne gezme lazım şimdi bana
Ne sohbet ne de cafeterya
Mümkünse bir sandal ve masmavi deniz
Tabiki olacaksa Ege de
Koparsam iznimi babamdan
Desem ki denizde olacağım ben anlamam
Yanıma demlenmiş ıhlamurum kocaman termosda
Unutmadan birde simit aldım martılara
Atlasam  sandala gitsem akıntının götürdüğü yere
Saçlarımı da toplasam bir lastikle
Dağıtmasın rüzgar değil mi
Bir de küçük bir radyo alayım unutmadan

Açayım Barış Manço nun şarkılarını
Sesimin kötülüğüne bakmadan

Bağırıp, eşlik edeyim son sesimle
Martılar uçsun dursun tepem de
Gülümseyerek çekeyim resimlerini
İşte bu hürriyet
Aç kollarını hey özgürlük
Biz geldik biz
Ben, umutlarım ve deniz 

Güzel bir Ramazan gününde hayal bu ya

Hayırlı Ramazanlar olsun efendim

 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...