Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

Hayal Tarlam

Hayal Tarlam
 

.


Yeni seneye sayılı günler kala düşündüğüm şey hayallerim oluyor. Bu sene şunlar olsa fena olmaz diye içimden geçirdiğim ve sonra düşünüp kendime güldüğüm zamanlar; bazen de sıradışı hayaller işte.

Kocaman bir dünya burası. Hatta hayal tarlası diye adlandırabilirim. Seçeneğim çok. Önce kendime istediğim iş'i kariyeri ve bir aile seçiyorum. Sonra arkadaşlarımı ayırıyorum. Canım ne isterse istesin zaman ve yer sorunu gütmeyen arkadaşlara yer bırakıyorum dünyamda. Ama dikkat ediyorum bu arkadaşlara ki canım sıkıldığında yanımda olup, kanepede benimle oturup , ruh sömüren programları izleyip tek amaçları cips yemek olmamalı. Ki kendime gerçekten benim yanımda olmayı seçen arkadaşlar edinmeyi planlıyorum.

Seçim benim nasıl olsa. Bu hayal tarlası benim. Kontrollü yada kontrolsüz. Bir araba beliriyor kapımda, tek bir düğmeye bakıyor kontrolü. Sonrası hayalimdeki ev. Bir dağ başına kurulmuş, orman manzaralı müstakil camdan bir ev. Tabanı cam olduğunda ayaklarınızın altındda uçsuz bucaksız bir orman, tavanda ise gökyüzünü evinize davet edebilirisiniz. O evde ailemle yaşamak isterim. İsterimki çocuk sesleriyle inşa ettiğim yaşam anlamlı ve coşkulu olsun.

Sonra düşünüyorum da kurduğum her zengin hayalin sonunda şu an yaşadığım huzurlu hayat geliyor. Yine de hırslarımıza yenilmemeyi diliyorum.

Ve hayaller; yinede kocaman bir tarlam var. Ve bunu ekmek, hasadını yapmak bana inanılmaz enerji veriyor. Özgür olmanın diğer yolu. Yeni seneye girerken hayal kurun, inanılmaz, sarsıcı, kontrollü yada kontrolsüz düşler. Hayat için yaşamak için birazcık farklılığa düşlere ihtiyacımız var.

 
Toplam blog
: 125
: 885
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

Tıbbi sekreterim aynı zamanda edebiyatla meşgulüm ..