Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayaller de güzel ama uyanıyoruz..

Sabah uyandığımda o gün yapacak bir işim, bir planım olmasa. Balkonda güzel bir kahvaltı yapsam sevdiklerimle. Hoş sohbetler olsa, kahkahalar yükselse. Akşam sinemaya gitsek. En sevdiğim filmi izlesem. Çıkışta bir şeyler içsek. Sonra biraz dolaşıp eve dönsem. Ayaklarımız uzatsam keyifle. Müzik dinlesem, saçma sapan şeylere gülsem. Sevdiğim saçlarımı okşasa. Ertesi gün pikniğe gitsek beraber. Yeşil çimenlere uzanıp, gökyüzünü izlesek. Sonra başka gün deniz kenarına gitsem. Çakıl taşlarını teker teker denize fırlatsam. Haykırsam içimden geldiğince gökyüzüne, bağırsam. Martılar bana eşlik etse. Tasam, kederim, sorumluluklarım olmasa. Sevdiğim yanımda olsa hep. Bana sarılsa sıkı sıkı. İyi ki varsın dese. İyi ki seninleyim dese. Çocuklar hep gülseler, hiç ağlamasalar. Kuşlar ötse, hayat gökkuşağı gibi renkli olsa. Tabi şimdi uyanma zamanı. Hayaller de güzel ama gerçeklere gelelim. Sabah uyanıyoruz, işimize gidiyoruz. Şükür bir işimiz var diyoruz. Çalışmadan da olmuyor elbette. Hayatta kalabilmek, yaşamımızı sürdürebilmek için çalışmalıyız. Elimizden geldiğince kendimize de zaman ayırabilmeliyiz. Ben artık eskisi gibi haberleri izlemiyorum. Çünkü haberleri mi izliyoruz yoksa magazin programı mı belli değil. Haberler bile düzensizleşti. Doğru haber kalmadı. Politika içimizi baydı. Yapılanlar, sistemsizlikler bizleri sıktı. Hayata bakışımızı bile değiştirdi. Hayal bile kuramaz olduk çünkü önümüzü, yarınımızı göremiyoruz. Göremediğimiz gibi de güvenemiyoruz. Sallar olduk her şeyi. Dalga geçiyoruz biz de hayatla, çevremizdekilerle. Oyalanıyoruz. Sistemsizliğin için de sistemli olmak da istemiyoruz. Evet mi Hayır mı? Gündem bu bugünler de. Bana kalsa hiçbirisi diyeceğim az kaldı. Sanki Evet de desem Hayır da desem ne değişecek ki? İşte inada bindi her şey. Gruplaşmalar yüzünden kötünün en iyisi seçiliyor. Onun fikirleri uygulanıyor. Hepimiz için elbetteki hakkımızda hayırlısı olsun. Bundan öte bir söz düşmüyor bizlere.
 
Toplam blog
: 44
: 1598
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

İthalat operasyon da çalışmaktayım. İktisat Fakültesinde okudum. Romanımı yazmaya devam ediyorum...