Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '11

 
Kategori
Deneme
 

Hayallerimdeki meçhul sevgili

Hayallerimdeki meçhul sevgili
 

Google dan kaynak


Yoğundur duygularım benim

Yaşadım mı tüm kalbimle yaşarım

Bağlandım mı tüm kalbimle bağlanırım

Hissettiklerimi yazarım ben

Söylerim de ama;

Kalemim daha çok anlatır beni

Daha çok hissettirir hissettiklerimi

Uzun zaman oldu

Alamadım kalemi elime hiç

Yazamadım düşündüklerimi bir yere

Sonra birden başladım yazmaya yeniden

Yazdıklarımı okudum;

Sendin yazdıklarım,

Sana dair şeylerdi hep.

Şaşırdım, ama mutlu da oldum

Yazılanlar hayalimde yaşattığım 

Meçhul adama değildi artık

O hayallerimdeki meçhul adam

Sen olmuştun.

Dokunabileceğim,kokusunu içime çekebileceğim

Doya doya sevebileceğim

Sendin artık anlattıklarım

Anladım ki seni ve sana dair her şeyi

Seninle birlikte yaşayabileceğim artık

Hem de hayallerimde değil; gerçekte..

 
Toplam blog
: 26
: 1114
Kayıt tarihi
: 25.02.10
 
 

19 Mart 1990 İstanbul doğumluyum. Uludağ Üniversitesi İktisat öğrencisiyim. Kitap okumayı seven, ..