İstanbul doğumluyum. Doğdum doğalı bu şehrin güzelliklerini, çirkinliklerini tadıyorum. Yıldız Teknik üniversitesi kimya bölümü öğrencisiyim. Bölüme başlamadan önce ingilizce öğrenmek adına hazırlık sınıfındayım:) Hayata daha farklı bakmayı seviyorum. Yanlız olduğum zamanlar ya kitap okuyarak yada yazarak geçer.. Yazarım yırt..
Yapayanlış sevdalar
merhaba:) yazını okurken gözlerim doldu..neden bilmiyorum.belkide bu kadar derin sevmeyi yeni öğrendiğim ve sonunun böyle olmasından korktuğum için galiba...çok beğendim.güçlü bir kalemsin.teşekkürler bizlerle paylaştığın için...
24 Ağustos 2008 22:32- Toplam blog
- : 5
- : 418
- Kayıt tarihi
- : 27.01.08