Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayata akarken

Hayata akarken
 

Yarın yeni bir seyehat var önümde,

Gizem ve sır dolu.

Gün yeniden başlayacak yani.

Bugün, dün hayatıma neler kattım diye düşünüp, yeni yolun hazırlıklarını yapmaktayım,

Hayat, ölümle yaşam arasındaki ince bir çizgi kadar.

Ertelememem gerekir,

Söylemek istediklerimi,

Yapmam gerekenleri,

Özürlerimi, affetmem gerekenleri...

Dertlerimi hissettiğim sürece yaşıyorum,

Yaşamıyorsam derdim tasamda yoktur.

Hala inciniyorsam, içim acıyorsa birşeylere,

Hayata akıyorum demektir,

Yani yaşıyorum.

O halde,

Yeni bir seyehat var önümde,

Umutla doldurmalıyım valizimi,

Dünden kalan sevgileri, mutluluklarıda almalıyım yanıma,

Hepsi bundan ibaret yaşamın başka bir şey var sanma.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..