Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Felsefe
 

Hayata dair özel tavsiyeler

Hayata dair özel tavsiyeler
 

Alıntıdır


* Kaba bir insanın daha nazik davranmasını sağlamak neredeyse imkansızdır. Kendinizi başkalarının davranışlarını kontrol etmek için yıpratmayın.

* Matıklı düşünemeyen bir insanla tartışmanın anlamı yoktur. Bu sizi hayal kırıklığına uğratır ve yıpratır. Böyle bir durumla karşılaştığınızda önce derin bir nefes alıp üçe kadar sayın ve hemen oradan uzaklaşın.

* Gerktiğinde hayatı olduğu gibi kabul edin. İşlerin gidişatını her zaman değiştiremezsiniz.

* Okuduğunuz bir okul varsa, bitirmek için var gücünüzle çalışın. Son pişmanlık fayda etmez.

* Yapılan iyilik, ya da memnuniyet karşısında teşekkür edin. Teşekkür etmemek kabalıktır.

* İnsanlara her zaman ismiyle hitap edin. Karşınızdaki insana değer verdiğinizi, saydığınızı gösterir. Böyle davrandığınızda, size pozitif olarak geri dönüleceğini unutmayın.

* Özel hayatınızı, iyi niyetle de olsa çevrenizdekilerle paylaşmayın. Etrafınızda meraklı insanlar olabilir, hatta ketum olarak da itham edilebilirsiniz. Bu durumda cevap vermemek en iyi davranıştır.

* Verdiğiniz kararın doğru olduğuna eminseniz, bu yönde ilerleyin. Asla kararsız kalmayın.

* Erkekler, genellikle kadınların peşlerinden koşmasından hoşlanmazlar. Biraz gizemli olun. Çok beğenseniz bile, üstüne düşmeyin. Ama duygularınızı belli etmekten de kaçınmayın.

* Cilt bakımı ve makyaj ürünleri alırken, dikkatli olun. Kalitesiz bir ürün alıncaya kadar, hiç almayın.

* Boş zamanlarınızda, kendinize uğraş edinin. Değişik kurslara giderek, kendinizi geliştirebilirsiniz.

* Hangi yaşta olursanız olun, bir müzik aleti çalmayı öğrenin. (Gitarı tavsiye ederim:) )

* Müzik dinlemek, hem beden sağlığı, hemde ruh sağlığı açısından çok faydalıdır. Zekayı da açıyormuş, o halde hayatınızından müziği asla çıkarmayın. Genç kalırsınız ayrıca :)

* Her zaman pozitif düşünün.

*Bir insana gereğinden fazla değer vermeyin. Hani bir söz vardı. İki kuruşluk insana, üç kuruşluk değer verirseniz, kendisini beş kuruşluk zanneder. (böyleydi galiba, değilse de aşşağı yukarı bu anlama geliyordu.).

* Kimseyi de kendinizden üstün görmeyin. (zenginlik ya da okumakla, üstünlük olmaz. Kişiliğiniz gelişmişse o zaman zaten en büyük insansın sizsiniz.)

*Ailenize, etrafınızdaki insanlara şiddet uygulamayın. Şiddet güçsüz insanların başvurduğu yöntemdir.

*Hayatınız boyunca unutmayın, size değer vermeyen insana, siz hiç değer vermeyin.

*En iyi dostunuz ailenizdir. Onlar sizin asla kötülüğünüzü istemezler.

* Mutlu olak istiyorsanız, insanlara yardım edin, faydalı olun. Düşünün bakalım, en son kimin için faydalı oldunuz….

* Dedikodudan uzak durun.

* Yazılarımda hep söylediğim gibi; unutmayın , siz bu dünyada teksiniz. Kimsenin sizi üzmesine izin vermeyin.

*Kendinizi sevin. Tüm canlıları sevin. Sizi bu kadar güzel yaratana, şükredin.

Değerli arkadaşlar, yukarıdaki (hayata dair) maddelerden bazıları bana ait, bazıları da yaptığım araştırmadır. Ben uyguluyormuyum diye merak edenler de olacaktır. Sadece şunu söylemek istiyorum. Ben hayata pozitif bakıyorum….ve har sabah bu sabah da güneş doğuyor diyorum..... daha ne olsun :))

http://video.google.com/videoplay?docid=-3104546352735005945 sizlere armağanımdır.

Umut dolu yarınlar diliyorum…….

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..