Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Hayatın Karelerinden Biri Daha Geçti

Hayatın Karelerinden Biri Daha Geçti
 

yoruldu kalem


Hayatın, ömrün ne kadar kısa olduğunu görünce bir başka oluyor insan…

Kelimeler düğüm düğüm boğazımda…

Yazmadan da beri durmam fakat zor bir yazı bu…

Bir kere beni bu mutlu günümde onure eden davetime katılan bütün dostlarıma mesai arkadaşlarıma, komşularıma çok teşekkür ediyorum…

Sayın Valimiz , Belediye Başkanımız, Alay komutanımız, Genel Müdürümüz, Milli Eğitim Müdürümüz, MÜSİAD Başkanımız kızımın nikah şahitliğine katılarak unutulmaz bir anı bıraktılar üzerime…Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

Dilerim bu güzel anlar kedilerine de nasip olur , böyle sevinirler…

Bir yandan sevinirken öbür yandan bütün hakkımı helal ettiğim yavrumu göndermenin hüznü var üzerimde.

Mutluyum, gururluyum, çok iyi yetişmiş bir insan olarak gittiği yerde de memleketime insanıma hizmet edecek…

Az emek vermedik, bütün ömrümüz bitti, kendimiz için daha bir şey yaşamadık.Hanımla konuşmadım hiç, konuşamadık galiba..

Ama içimden geçenler hayatın gerçeklerini vuruyor yüzüme..

Beraber kurguladığın hayat öyle devam etmiyor…

Gidenler olacak gelenler olacak ve hayat bir şekilde son bulacak…

Önemli olan hayra giden, güzelliğe katkıda bulanan insan olmak…

Bütün çocuklarım bu felsefe ile yetişti.

Düğünde kızımın öğrencileri, velileri vardı..

Duygulandım anlattıklarından.

Hakkımı helal ettim kızıma…

Bana verdiği söz bakıdır.

İnsan yetiştirecek ülkeme, onlara en güzel eğitimi verecek.Bana anlatılanlar çoğalacak, kulaklarım sağır olacak güzelliklerden…

Defalarca tekrar ettiğim bir sözüm var çocuklarıma….”Aman eleştirmeyin, boşa zaman harcamayın, insan yetiştirin bu memlekete, dört dörtlük eğitimli insan yetiştirin. Hayatınızı bu yola vakf edin” derim ısrarla…

Dün gördüm ki dediğimi yapmışlar.O minik yavrular öğretmenlerini bana sorarken gözleri pırıl pırıldı…

Eminim onlarda öğretmenleri gibi olacaklar ve beni sevindirecekler böyle…

Herkese, bütün insanlığa böyle mutluklar dilerim….

Sevgi ve saygılarımla………..

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..