Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '08

 
Kategori
Kitap
 

Hayatın sürprizlerine karşı B planı

Hayatın sürprizlerine karşı B planı
 

B Planı


Sevgili Blog'cular,
Ödül Yayınevi'nden çıkan bu kitabımı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum...

Hayatımızda umulmadık sürprizler, alışılmadık gelişmeler bizi beklemekte. "Benim her türlü sürprize karşı bir planım vardır" diyorsanız ne mutlu size!

Ama her zaman tetikte olmak, yaşamınızın farklı alanlarındaki gelişmelere karşı durum tespiti yapabilmek, problemler oluşmadan proaktif davranabilmek ve çözüm üretmek için A planı yetmez, mutlaka bir B planınız da olmalı.

Elinizdeki bu kitap hayata, mutlu olmaya, zamana, kendimizi gerçekleştirmeye, başarıya ve iş hayatına dair B planlarını farklı bölüm ve başlıklar altında ayrıntılı olarak okuyucuya aktarıyor.

İş işten geçtikten sonra "Keşke bir B planım olsaydı!" dememek için bu kitabı mutlaka okuyun.

(Tanıtım Yazısından)

 
Toplam blog
: 63
: 1536
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

1968 yılında Üsküdar'da doğdum.İlk-Orta öğrenimimi Almanya'nın Hof/Saale kentinde tamamladım.Lise ve..