Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '22

 
Kategori
Deneme
 

Haziran

Yağmurlu bir hazirandı seni ilk görüşüm,

Bilemeden, hayatımdaki yerinin ne olduğunu olacağını,

Gözlerin vardı yıldız yıldız bakan,

Sesin  tüm dünyaya huzur veren bi uğultu gibi.

Sen vardın sevgilim herseyden öte sen..

Hayatımda tanıdığım en güzel insan, beni ben yapanım.

Yoksun şimdi epey zamandır değilsin yanımda.

Sen beni bıraktığını zannnediyorsun.. bittiğini.. 

Benim yüreğim sen sen diye atarken ve ben sevmekten vazgeçmediğim sürece bitmedi.

Senin evrenden büyük gururun, kararların var, bitirişlerin , bırakışların..

Hiç bir duygu insanın yüreğindeki sevgiden büyük olamaz.

Sen kabul ettim sanırsın, ben evrene kafa tutmayı seçmişimdir.

Bunlardan haberin olmayacak. istediğin gibi susuyorum hepte susacağım.

Bir gün özleyeceksin, beni değil ama,

Sevgimi, merhametimi bendeki yerini özleyeceksin

Benim senin yüzündeki  sebeb olduğum gülümsemelerini özleyeceksin.

 

 

 

 
Toplam blog
: 12
: 28
Kayıt tarihi
: 02.03.22
 
 

  "Kaç aydır yaşamıyorum, sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Tanrım, yardım et!" ..