Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '15

 
Kategori
Mizah
 

Hediye fırsat kuponu

Hediye fırsat kuponu
 

İnternetten alıntı.


Şehir fırsatları denilen uygulamadan haberdar olduğum ilk dönemler pek çok insan gibi ben de sanatsal faaliyetler başta olmak üzere  seçim hakkımı kullanarak, gezi v.s kuponu satın alıp  türüne göre ailemle ya da arkadaşlarımla değerlendirdim.

Gezilerde güzel dostluklar kurup değişik yerler görmenin keyfini yaşarken, hizmet ürünlerinin ve sanat etkinliklerinin hepsi değilse bile çoğunun  kandırmaca olduğunu üzülerek  öğrendim. Tavsiye edebileceğim seçenekleri  ya da aldığım kuponları paylaştığım   yakın çevrem de bulunanlarla   etkinlikler sırasında yad edebileceğimiz güzel  anılar biriktirdi(k)m. Gerek birlikte  katıldığımız etkinlikleri bilen yakınlarım gerekse sadece anlattığım arkadaşlarım tarafından bilinen bu faaliyetler zaman zaman güldüğümüz bazen de pişmanlıklarımızın anlatıldığı sahneler oldu. Sonra da tamamen hayatımdan çıkmıştı ki;  Bir sabah telefonum çaldı. Arayan arkadaşımın kızıydı, “günaydın Cemile teyze!” dedi gülümseyen sesiyle!

Günaydın canım dedim ben de aranıyor olmanın verdiği keyifle,  “Seni rüyamda gördüm” dedi. Hayırdır inşallah nasıl gördün?  “inanmayacaksın bana ama  şaka değil bak vallahi gördüm” dedi. Neden inanmayayım? Ben sana inanırım bilirsin, beni hiç yanıltmadın ki sen,  anlat bakalım. Nasıl gördün? Dememle,  “Aşk olsun sana dedi. Sen var ya  fırsat kuponuyla hediye  askerlik satın almışsın. Keşke bize de söyleseydin diyorum sana  sonra da kendime;  Ne vardı sanki bu kadar acele edecek diye söyleniyor, erken ödeme yaptığımıza üzülüyor ne olurdu? biraz daha  bekleseydik diyordum ki   eşime;  “Kendisinin ne oldu? Sen rüya mı? Görüyorsun” diyen  sesiyle uyandım, iyi ki de  rüyaymış, vallahi kahrolurdum diyerek heyecanla anlatıyordu. Tüm hazırlıklarını yapmış askere gidecek  eşinin kendisi ve çocuğunu bırakıp tam gideceği günün öncesinde bedelli askerlik kararının kesinleşmesiyle hemen tüm olanaklarını değerlendirip, sevinerek ve borçlanarak bedelliye çevirdikleri askerlik durumu çok etkilemişti  kendisini,  gerçek olabilir mi? diye düşünürken birden Ay iyiki de rüyaymış dedim.” diyordu. Rüyalarınızdan güzel günlere uyanabilmeniz, karşılaşacağınız her yüzde “İyi ki geldin, iyi ki seni  tanıdım. İyi ki görüştük” diyaloğuyla başlayan dostluklar kurabilmeniz arzusuyla!..

*Sen rüyayı gördüğünü sanırsın, 

oysa rüya seni görmeye gelir. Haydar Ergülen

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..