Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Opera / Bale
 

Heidi

Heidi
 

Hey Heidi nerelerdesin?


Çok yağmur yağacak diyorlardı.

Çok ama çok kar yağacakmış.

Bütün çoklardan önce Heidi sahne aldı bizde; bende, sen ve sende.

O yıllarımı tekrar yaşamak istiyordum, canlandırmak, olmadı. Ben kendi "Heidi"mi sahnede maalesef göremedim. Belki sen ve sen görüp yaşamıştırsınız, hani yaşa bakar, bakıp görmeye.

1. Perdede bol müzik vardı, dans, sen coştun, bol bol alkışladın Heidi ve arkadaşlarını; ama 2. Perdenin başlarında konuşma artıp, müzik susunca, huysuzlandın, seni salonda tutamadık ve düştük Heidi'den. Acaba bizden sonra neler oldu?

Kadıköy Belediyesi Süreyya Opera Sahnesi'ni sevdin, nereden mi biliyorum? Tam üç kez merdivenleri çıkıp indin; ben yoruldum, sen yorulmadın.

Abiler, ablalar; oh oh, sevmek ne güzel, sarılıp gülümsemek dünyaya!....

1. Not: Çok uzaklardaydı Heidi, yakınlardaydın, çok uzaklarımdaydım.

2. Not:

Heidi,

gel beraber koşalım

çocukluğumuzda.

Büyüdüm,

büyümedin,

hep aynı sen kaldın,

kalmasını bildin bizde,

çocukluğumuzda

Heidi,

çok yağmur yağdı,

yağacak çok kar.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..