Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
 

Helal olsun şu İzmirlilere. Sezen Aksu konserini protesto etmişler…

Helal olsun şu İzmirlilere. Sezen Aksu konserini protesto etmişler…
 

Her zaman takdir etmişimdir. Takdirimi, saygımı bir kez daha kazandılar ya,

Helal olsun şu İzmirlilere…

Yaşamayı da biliyorlar, ülkeye ihanet etmemeyi de!

Kime hak ettiği oranda, nasıl davranacaklarını gayet iyi öğrenmişler. Yazdığım bu sözleri İzmirliler için her zaman söylerim. Çevremde ki dostlarım, ailem, bunu gayet iyi bilirler.

Şimdi sıra bunu yazılı ifade etmeye gelmişti ki, fırsatını kolluyordum.

E, boşuna dememişler. Söz uçar, yazı kalır...

Uçmasın öyleyse!

Sabah haberlerinde dinledim. İzmirliler, Sezen AKSU konserine icabet etmemişler. Katılım çok fazla olmamış. Gitmeyenler yani aynen benim gibi artık değer vermemeyi tercih etmişler. Çok da iyi yapmışlar. Akıllarına, yüreklerine sağlık…

Konsere gitmeyen ayakları dert görmesin!

Mesela,

…. Ben de geçen hafta evimde hayranı olduğum, her çıkan albümünü satın alıp, koleksiyonuma eklediğim Sezen AKSU’ nun bütün kaset, cd vs dokümanlarını bahçedeki barbeküde yaktım.(20 yıllık birikim) Dile kolay!

Eşim, kızım, oğlum, aile efradım hayretler içindeydi. Benim sıkı bir hayran olduğumu bilirlerdi…

Hiç bakmayın öyle dik dik dedim.

Niye olamaz mı?

Bende soğudum artık bu kadından!

Sezen AKSU dâhil bütün “evet” diyen sanatçılardan!

"Sezen AKSU bestesi satın alan, albümlerinde söylemeyi tercih eden bütün sanatçılarda bu protestoma dahildir".

Boykottayım!

Hiç üşenmedim, yazılı basından kimler “Evet” diyecekmiş tespit ettim.

Kimler gelmiş, kimler geçmiş!

İbrahim Tatlıses ( Milletvekili olmak için girip çıkmadığı parti kalmadı. Hayırlısı ile olsa da millet kurtulsa!)

Orhan Gencebay, Metin Şentürk, Teoman, Ediz Hun, Lale Mansur, Emel Müftüoğlu, Seher Dilovan, Nihat Doğan, Deniz Türkali, Ahmet Yenilmez...

Aleni söylüyorum!

Benim gözümde bittiler !!!

"Evet" diyen sanatçılar bundan böyle benim ilgimi çekemezler. Onların, artık ne şarkılarını dinlerim, ne de oyunlarını izlerim…

Bilmiyorlarsa bir kez daha akıllarını başlarına alsınlar tabii çıkar ilişkileri yoksa!

Başka türlüsü aklıma gelmiyor. Bahaneleri çok yavan...

Sn. Kemal Kılıçdaroğlu ne güzel açıklamış...

Bu Anayasa değişikliği gerçekleşti diyelim, ‘Evet’ oyu çıktı. 15-20 sanatçıyı hiç beğenmeyen bir iktidar geldi. Savcıya talimat veririsiniz ‘Bunların telefonlarını dinleyin, özel hayatlarını deşifre edin, isimsiz ihbar mektupları ile bunları tutuklayıp içeri atın. Bir süre geçince serbest bırakabilirsiniz.’ Sanatçılar savcıyı şikâyet edecekler Adalet Bakan soruşturmaya izin vermeyecektir. Gencebay, Aksu bunların farkında mı? Farkında olmadan, ne olduğunu bilmeden... Ayrıntıdaki şeytanı yakalamadan ‘Evet’ derseniz bir gün gelir başınızın belaya girdiğini görürsünüz. Ben sanatçıyı toplumu ileriye taşıyan, geleceği düşünen kişiler olarak düşünürüm. Ama Sayın Orhan Pamuk acaba gerçekten bunları biliyor mu? Biliyor da ‘Evet’ diyorsa, baskıya evet diyor demektir. Bir sanatçı baskıya evet diyemez. Baskıya evet diyen, sanatçı değildir.”

Bence de çok haklı, "evet" diyen sanatçı değildr.

Bunu (DA) ben söylüyorum...

Çıkarcıdır!

G. Kasalar...

 
Toplam blog
: 30
: 4303
Kayıt tarihi
: 26.08.10
 
 

Bazen hüzünlü, bazen sinirli, çoğu zaman keyifli olmayı severim. Aşk meşk, masallarına inanmamayı, r..