Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

06 Aralık '14

 
Kategori
Güncel
 

Niye korkuyorlar...

Bunların hepsi, hiç kıvırmasınlar; “kadınlardan korkuyorlar…”

Niye korkuyorlar?

***

Gelin size bir kısacık öykü anlatayım…

***  

Uzak doğu ülkelerinden birinde herkesin çok sevdiği bir “bilge” yaşıyor. Bu bilgeyi o ülkede yaşayan herkes çok seviyor ve herkes onun “hayranı…”

***  

Ona duyulan hayranlık ülkenin “Sultanına” kadar gidiyor. Sultan hayranlığın nedeni anlamak için “bilgeyi” yanına çağırıyor ve ona soruyor;

-Senin için gözünü kırpmadan “ölüme” gidecek binlerce hayranın varmış, doğru mu?”

Bilge;

Hayır, sadece 1,5 kişi (bir buçuk) var efendim…

***

Sultan; anlamadım diyor bana şunu adam gibi anlat bakayım!

O gece gizlice meydanın orta yerine bir “çadır” kuruluyor. Çadırın için “iki koyun ve bir adam” konuyor.

Halk toplanıyor. Bilge ve Sultan bir köşeden olacakları izlemeye başlıyorlar…

***

Sultanın çığırtkanları bas bas bağırıyorlar;

“Ey ahali!

Sizin “bilge” diye bildiğiniz bu adam suçlu ve şimdi kafası kesilerek cezalandırılacak.

Ama Sultanımız bu adamın yerine biri geçerse suçu bağışlanacak.

İçinizde onun yerine geçecek biri var mı?

***

Bir adam çıkıyor ortaya, hemen çadırın içine alıyorlar, çadırın kapısı kapatılıyor, içerideki iki koyundan biri kesiliyor, kanları çadırın dışına akıtılıyor.

***

Sultanın adamları tekrar bağırıyorlar;

-Bilge için canını verecek başka biri var mı?

Daha sözü bitmeden bir “kadın “çıkıyor ortaya ve kendi ayağıyla çadıra giriyor. Bu kez de ikinci koyun kesiliyor…

Ve halk dağılıyor…

***

Sultan Bilgeye soruyor; 1,5 kişi demiştin “buçuk” olan kadın mıydı?

Hayır “erkekti”

Çünkü o adam çadır girerken ölüp ölmeyeceğini bilmiyordu;

Ama kadın kanları gördü öleceğini “bilerek” girdi…

***

Şu anda ülkenin başında bulunan ve defalarca seçilenler kadının;

Ne kadar cesur

Ne kadar güçlü

Ne kadar akıllı

Ne kadar sadık

Ne kadar vefakar

Ne kadar cefakar

Ne kadar özverili

Ne kadar sevgi, şefkat dolu

Ne kadar becerikli

Ne kadar kararlı

Olduklarını biliyorlar, o yüzden de çok korkuyorlar…

***

Korkunun ecele faydası yok beyler,

Bu ülkeyi de çocuklarının geleceğini de ancak kadınlar kurtarabilir…

Ben “kadınlara” hep inandım

Hep güvendim…

Hala da çok inanıyor ve güveniyorum…

O yüzden de sizin başınızı Ak Saray falan değil, hor gördüğünüz, aşağıladığınız ve köle yerine koyduğunuz “ötekileştirdiğiniz “çağdaş” kadınlar yiyecek…

Bundan adım gibi eminim!

Çünkü

Onlar hala “kadınlar…”

***

Korkuyorlar, çünkü

O gün çok yakın…

Şimdiden iyi ve güzel PAZARLAR…

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 06.12.2014 22.53

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..