Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Hele bir “Sarımsaklı Bazlama” yiyelim de Şakir Kardeşim…

Hele bir “Sarımsaklı Bazlama” yiyelim de Şakir Kardeşim…
 

Sadece "Bazlama" yapmak lazım şimdi...


Tanıyorsunuz onu…

Benim can kardeşim, dostum ve <ı>“Fıkra Fabrikatörüm” Şakir KARPAT…

Geçen yazdığım <ı>“Başbakan olmak istiyorum” başlıklı yazım üzerine bana e-posta mesajı göndermiş. Her ne kadar imza olarak <ı>“alt komşun” dediyse de hep benim başım üzerindedir yeri…

Şöyle diyor…

<ı>“SAYIN BAŞBAKANIM,<ı>

<ı>BEN DE “HER GECE BARDA, GÖNLÜM HOVARDA” DESEM, ZAT-I DEVLETLİNİZ İLE DEVLET'E AİT UÇAKLA ŞÖÖÖÖYLE BİR SARDUNYA'YA BERABER GİTSEK…<ı>

<ı>EMİRLERİNİZİ BEKLİYORUM,<ı>

<ı>

<ı>ALT KOMŞUNUZ,

<ı>

<ı>Şakir KARPAT…”

<ı>

Gidelim baba…

Emrin olur daaaa…

İşte o <ı>“Da” sı var ya işin, o hep hayallerimizi bozuyor.

Önce milletin gözünün içine <ı>“Damardan” gireceksin. Sonra da <ı>“Sadığın içine” gireceksin ve oradan sağ salim çıkacaksın ki, başbakan olabilesin…

Daha ben <ı>“Arzu etme” aşamasındayım… Yerine gelsin arzularım, senin de arzularını yerine getirmek için bir <ı>“Başbakanın” olarak gerekeni yapacağımdan emin olabilirsin…

Önce bir <ı>“Bazlama” yiyelim, şöööle sarımsaklısından…

Sonra bu <ı>“Bazlama”yı hep birlikte pişirip yiyeceğiz. Ben <ı>“Arzu” halimi ortaya koyacağım, siz <ı>“Oy”ları… Sonra karıştıracağız, sandığa sokacağız. Oradan da <ı>“Bazlama” çıkacak…

Bazlamayı alacağız, üzerine bir güzel sarımsak süreceğiz, çıkacağız dut mevsiminde dut ağacının üzerine, bir elimizle dut toplayıp ağzımıza atarken, diğer taraftan da sarımsaklı bazlamaya diş atacağız…

Gerçi, Şakir Kardeşim…

Sarımsaklı bazlama yiyip de uçağa binilmez değil mi?...

Hani kokusu filan… Maazallah vardığımız ülkenin adamları ne der?...

<ı>“Bak bak… Hem sarımsaklı bazlama yemişler, hem de uçağa binmişler” demezler mi? Ayıp olur…

On nedenle, biz şimdilik kaydı ile isteğinizi biraz <ı>“Tehir” ederlim…

Hem Başbakan da böyle yapmıyor mu?...

Önce <ı>“Arzu” ortaya koyuyor, sonra damardan giriyor, ardından <ı>“Götürürüm” diyor, sonra da 6 seneden beri ağzımızdaki sarımsak kokusunun geçmesini bekliyor…

Ama biliyorum, götürecek…

Ben <ı>“Başbakan” olayım, ben de götüreceğim…

Ama önce şu <ı>“sarımsaklı bazlama ile dut yemenin”<ı> keyfini bi çıkaralım, sonra…

Senin isteklerin, oy vermiş bir vatandaşın da ötesinde <ı>“Dost” olarak <ı>“Başım gözüm üstüne”dir…

Gerçi bu <ı>“Tatil” işlerine <ı>“Başbakan dostları” bakar ama olsun… Ben, vatandaşımı düşünen başbakan olacağım…

Hele sabret Şakir Kardeşim, az kaldı…

<ı>14 AĞUSTOS 2008

 
Toplam blog
: 1104
: 918
Kayıt tarihi
: 28.01.07
 
 

Emekliyim ama “Tekaüt” değilim. 1961 yılından beri değişik “Anadolu” gazetelerinde yazdım. 1984-8..