Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hem deli değil hem kararlı...

Hem deli değil hem kararlı...
 

Hem Deli Değil Hem Kararlı


Ünlü İspanyol yazarı Miguel de Cervantes’in kahramanı Don Kişot’un benim davamla ne ilgisi olabilir ki?

Benzerliklere ve farklılıklara bir bakalım:

Adı: Don Kişot- yaşlı MB adı: Emekli Öğretmen - yaşlı

Atı: Rosinante-yaşlı Arabam: Renault 1987 model-yaşlı

Uşağı: Sancho Pansa Benim uşağım: yok

Ekip: zayıf ama ruhen güçlü Ekip: zayıf ama ruhen güçlü

Uğruna savaş verdiği büyük aşkı: Dulsinya Uğruna savaş verdiği büyük aşkı: Adalet.

Savaştığı taraf: Yel değirmenleri ile Savaştığı taraf: Milli Eğitim yetkilileri ile

(sistemin çarkları) (sistemin çarkları)

Uzun yıllar savaştı Uzun yıllardır hala savaşıyor

Savaşmakta kararlı Savaşmakta kararlı

Sözde deli Deli değil (deli raporu yok)

Dava: “Dulsinya için savaş” Dava:.”Adalet için savaş”

Sevgili M.Refik Barlas’ın yorumunda belirttiği gibi:

“Herkes Don Kişot’luk yapsın”

“…ki yel değirmenleri rahat dönemesin!”

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=144126

Pek anlayamadık diyenleri duyar gibi oldum.

Pek anlatamadım galiba….siz ne dersiniz sevgili zelinartug hanım

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=147596

Bir şeyi anlamak için biraz istek, biraz okumak, biraz derinleşmek, biraz da canlandırmak gerekir.

Geldim, gördüm ve haydi bana eyvallah demekle anlamak biraz zor olur…

Karşılaştırmayı kendimi kahraman olarak görmenizi istemedim. Verdiğim mücadele hakkında şu adresteki yazılarımı okumanız yeterli olacaktır.

http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=1618732&GrupNo=8261

Biliyorum,

Bazı şeyleri anlatmak da zordur anlamak da zordur…

Önemli olan zoru başarmak değil midir?

Üç sene önce benim görev yerim değiştirildi.

Üç senedir: Neden benim görev yerim değiştirildi? sorusuna cevap arıyorum.

Bu işlemin keyfi, kasıtlı ve Yasalara aykırı olduğunu kanıtlamama rağmen, beklediğim cevabı hiçbir merciden alamadım hala…

Hepsi bu…Savaş olarak bahsettiğim şey de bu…

Kendimi Don Kişot’la benzetmemin sebebi de bu…

Hem trajik hem komik değil mi???

Katile “katil” diyemiyorum artık. Neden mi?

Adaleti kendisinin vermek zorunda bırakılmıştır belki diye düşünmeye başladım.

Yaşadıkları adaletsizlikler, insanların düşüncelerini ve insani değerlerini değiştirebiliyor maalesef. Bunun dikkate nazara alınmasında fayda var…

http://www.ataturktoday.com/

 
Toplam blog
: 32
: 785
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

Otuz altı yıl Eğitim sektöründe: Meslek Öğretmenliği ve Yöneticilik yaptıktan sonra 1.5 yıl önce ..