Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

TÜLİN SAKALLIOĞLU DEMİRSOY

http://blog.milliyet.com.tr/demirsoy

28 Temmuz '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Hem kaybettim hem kazandım

Herkese yeniden selamlar..

Uzun süredir bakmadığım bu bloga girince üyeliğimin onaylandığını gördüm ve çok sevindim. Öncelikle teşekkür ederim tüm yetkililere..

Birçok güzellik ve birçok tatsızlıklar yaşadık ailece. Fakat bunlar bizi birbirimize daha sıkı bağladı. Sanırım acılar ve sevinçlerin ortak özelliği, insanları birleştirme ayrıcalığıdır. Bu iki tezat duygunun ortak bir özelliği olması ilginç değil mi?..

İnsanın anne ve babası bu dünyadan göçüp gidince, kendinin de içinde bişeyler göçüp gidiyor sanırım. İçi boşalıyor insanın. Hiçbirşey o boşluğu dolduramıyor. Yeni dostluklar, yeni arkadaşlıklar, yeni uğraşlar, yeni işler, yeni maceralar. ..Yeni.. yeni.. yenii

Fakat hiçbirşey asla eskiyi geri getirmiyor. Yana yakıla istediğimiz eski, asla geri gelmiyor. Yaşandı ve bitti. Yeni şeyler hayatımıza girdikçe, eskinin kıymetini daha çok anlıyoruz. Fakat ne yazık ki elden bişey gelmiyor. Adı üstünde ESKİ, yaşandı ve bitti. Halbuki yeni tecrübemizle eskiyi yaşamış olsak, doya doya yaşarız sanırım. Tıpkı şimdiki aklım olsaydı anneme daha çok sarılırdım, babamla daha çok muhabbet ederdim, her söylediklerinden bi pay çıkarırdım, gülüp geçmezdim bazı şeylere dediğim gibi.. Fakat olmuyor işte, olamıyor..

Nasıl özlüyorum anne, baba sizi ve nasıl özlüyorum kaybettiğim tüm sevdiklerimi. Hiçbiri geri gelmeyecek biliyorum ve hiçbiriyle bir daha o güzellikleri yaşayamayacağım. 

Kaybedişlerimin en güzel yanı, varolanlara daha sıkı sarılabilmek sanırım. Daha çok görüşmek, daha çok gülüşmek, Her fırsatı değerlendirip biraraya gelmek. Kardeşinle, eşinle, çocuğunla, dostlarınla, akrabalarınla daha sıkı ve sağlam ilişkiler kurmak. Evet her kaybediş yeni bir kazanımdır hayatta. Ancak bunun ayırdına varabilmektir erdem. Siz siz olun, bu erdeme erin. Çünkü inanın, kaybettiklerimizin acısıyla yaşanılmıyor, hayat çok zor geliyor o zaman insana. Güzel olan ise yeni kazandıklarımız ve hayatımıza kattığı değerlerdir. 

Hepinizin kazancının bol olması dileğiyle. Yeniden MERHABA

 
Toplam blog
: 12
: 122
Kayıt tarihi
: 08.11.12
 
 

İzmir'in sıcacık insanlarla dolu olduğu güzel bir mahallesinde dünyaya gelmişim ve ne şanslıyım k..