Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '11

 
Kategori
Hentbol
 

Hentbol ile kazandım, sıra hentbol ile kazandırmaya geldi.

Hentbol ile kazandım, sıra hentbol ile kazandırmaya geldi.
 

Eli öpülesi değerli insan seni minnet ve rahmele anıyorum.


Selamlar 

1980 kuşağını lise ve üniversite öğrencisi olarak yaşadım. O kaos ortamını, artık rahmetle andığım lakabı "baba" olan ama gerçekten yaşamıma babam kadar yön veren Bedri TELLİKURŞUN'nun ( namı değer "Bedri Baba") sayesinde kazasız belasız atlattım. 

Anarşinin göbeğinde, darbe yıllarında, okula giremez, sokakta yürüyemez, en yakın arkadaşına dahi güvenemez olduğumuz dönemlerde, Bedri Baba elimizden tutup Hentbol sayesinde başımızı bağladı. Türkiye'ye yeni girmiş olan Hentbol branşı önceleri, su topçuları getirin, sonraları tuttuğunuzu getirin felsefesiyle yayılmaya çalışılıyordu ve bizde bu tutulup getirilen şanslı guruba ilhak olduk.İTÜ Hentbol takımı ile, sabahtan akşama, pazartesiden pazara herşeyimiz Hentbol oldu. 

Elimizden tutup bizi o kara günlerden çıkartan insanın çok uzun zaman sonra aslında bir melek olduğunu farkettim. O dönemlerde Hentbol benim için sadece arkadaşlar arasında bir sükse, cebimde ailemin dışında konulmuş bir harçlık ve orta gelirli bir ailenin çocuğu olarak gezi ve güncel hayatta kullanılacak yeni spor malzemelerden ibaretti. Daha sonraları İstanbul Beyoğlu nufusuna kayıtlı bir genç olarak İstanbul Kadıköyde askerlik yapabilmek olduğunda, Hentbolün artık benim için yaşamımda kazanç kelimesinin son noktası olduğunu tescillemiştim. 

Meğer daha herşey yeni başlıyormuş. 

Bedri Baba sayesinde girdiğim Alarko Holding iş kariyerimin, arkadaş çevremin, Hentbol sayesinde bulaşmadığım kötü alışkanlıklarımın beni ne denli meziyetli bir birey yaptığını farkettim. Herkesin hayalinde olan büyük ikramiye biletinin Bedri TELLİKURŞUN'un sayesinde bedava verildiğini, kazandığım büyük ikramiyenin belkide yaşamım olduğunu, anarşi günlerinde hayatını bile kaybeden arkadaşlarımın arasından Hentbol sayesinde nasıl sıyrıldığımı muhakeme ettiğimde, artık hentbol ile kazandıklarımı hentbol ile geri vermeye karar verdim. Belki artık anarşı yoktu ama kötü sosyal çevre var, belki kötü arkadaşlar yok ama alternatif kötü alışkanlıklar eskisinden daha çok. Hentbol sayesinde elinden tutacağım her çocukta Bedri Babama bir rahmet okuma şansım var. Vefatından önce son kez işyerinde kendisini ziyarete gittiğimde, ofisindeki çalışanlarına gururla, bu da benim manevi oğullarımdan biri derken yaşadığı gururu bende yaşayabilmek için, hayatımı borçlu olduğum Hentbole borcumu ödeyebilmek için ve bana güvenerek bu görevi üstledikleri için, artık İstanbul Hentbol Ailesinin; 

Hentbol İl Temsilcisiyim. 

Allah herkese borcunu ödeyebilmeyi nasip etsin. 

 

 
Toplam blog
: 8
: 595
Kayıt tarihi
: 16.02.11
 
 

Ayşegül ERULUTEKİN'in eşi. Eren ve Engin ERULUTEKİN'in babası. GHSİM İstanbul Hentbol İl Tems..